پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

خاطرات

1394/9/15 17:03
نویسنده : mom_and_kid_momentss
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

پریای نازنیم مدتی ست یکی از بهترین ها برای تو شنیدن خاطرات کوچولویی های مامان نازنینه...

این شد که ما دوباره به خاطراتی ریز و درشتی که از کوچولویی هایمان در ذهن داریم سر می زنیم و به واسطه ی لطف تو همه ی روزهای خوب کودکی را دوباره و دوباره مزه مزه م یکنیم و به زبان می آوریم.

بهترین ها برای تو روزهایی ست که با عزیزی گذشته بر من.

روزهای شیرین من با مهربان مادربزرگی که به راستی هنوز باورم نیست نبودنش را و هنوز دلتنگ خانه ی کوچک و گرم او و صندقچه پر رمز و رازش هستم و هر بار که برایت از روزهای من و عزیزی خاطره ای را به زبان می آورم دلم می تپد برای موهای سفیدش ،برای دست های گرمش و زانوهای پر مهرش.

خاطره چیزی نیست که از یاد برود حتمن در گوشه ای از خاکستری ها جای می گیرد برای خودش، فقط کافی ست بروی، بگردی و از لابلای خاکستری ها بیرونش بکشی . بعضی از خاطرات درست از لابلای خاکستری های مغز تا وسط قلب، یک خطی دارد و هر بار که مرور می شوند، قلب تکانی می خورد و گاه حتی می لرزد...

لرزش های قلبم را این روزها با تو سهیم می شوم ، وقتی برایت از روزهای خوب خانه ی عزیزی می گویم. از روزهای شیرینی که در باغ پدر گذشت بر من، از روزهای شیرینی که با کودکی هایم داشتم.

دخترک مو خرمایی من، پریای نازنین، چقدر دلنشین برای من از خاطرات کودکی های خودت حرف می زنی- مو به مو- خط به خط-  گاه حتی یادآورم می کنی آن هایی را که در کنج خاکستری هایم پنهان شده اند و قلبم را دوباره برای دیروزت، برای ماه قبلت و برای سال گذشته ات تکان می دهی، می خندانی و لبریزم می کنی از داشته های خوبمان، از خاطرات شیرین لابلای مغزمان...

خاطرات شیرین برایت آرزو می کنم تا ابد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد