پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

چتری برای همیشه

1394/9/29 22:30
نویسنده : mom_and_kid_momentss
608 بازدید
اشتراک گذاری

- پریا به نظرت اینهمه چتر رو برای چی اینجا گذاشتن؟

- اوممممم اوممممممم  اوممممممم (فکر می کنی)

آخه چون بچه ها اینا رو ببین شاد می شن. ببین به اندازه کافی چتر هست! باید ی چتر آبی برای بابا بردارم، یه چتر رنگی رنگی برای مامان نازنین، ی چتر صورتی دخترونه هم برای خودم، بعدش باهاشون پرواز می کنیم می ریم تو آسمون می خندیم...

لذتی در من هست که در وصف نگنجد، وقتی تو تخیلات کودکانه ات را برایم توصیف می کنی نازنین دخترکم.

راستی راستی چقدر دلم چتری می خواهد تا در دست بگیرم، برویم تا ناکجای آسمان، فقط بخندیم، فقط دلمان را شاد کنیم، فقط دور باشیم دقایقی از هیاهو، فقط بخندیم.

چترم آرزوست...

یک چتر برای روزهای آلوده، یک چتر برای روزهای گرفته، یک چتر برای روزهای ناآرام، یک چتر برای بالا رفتن، یک چتر برای خندیدن، یک چتر برای با هم بودن، یک چتر برای روزهای آرام حتی، یک چتر برای رهایی، چتری برای همیشه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ثمره
29 آذر 94 23:03
عکس خیلی زیبا وهنرمندانه است... عجب دنیای قشنگی دارند این کودکان پاک!
ثمره
30 آذر 94 20:23
دوقدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما وبه یخ چشم درچشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما
mom_and_kid_momentss
پاسخ
چقدر زیبا
مریم مامان آیدا
7 دی 94 11:49
دست نوشته هات عالیهههههههه نازنین جون یه سوال دارم یادمه تو قبل تولده پریای خوشگلم سرکار می رفتی الان راضی هستی که در کنار پریایی و از بودنش باهاش لذت میبری؟؟ راسش منم سره دو راهیم که کارمو ول کنم ولی خیلی تردید دارم از طرفی بودن با آیدا و تربیتش از همه چیز برام مهمتره لطفا اگه تجربه ای داری بم بگو ممنون میشم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
عزیز دلم هیچ وقت انقدر از ته دلم برای رها کردن یه کار و چسبیدن به یه کار دیگه خرسند نبودم واقعن من و پریا و بابای پریا و زندگیمون به این تصمیم بیشتر احتیاج داشتیم تا بودن من سر کار برای کار شاید وقتی دیگه و فرصتی دوباره پیش بیاد ولی برای کودکی های پریا هزگز زمان دومی وجود نداره کمتر محیط بیرون رو تجربه می کنم کمتر مایحتاجم و فراهم می کنم کمتر فرصت برای خودم پیدا می کنم ام واقعن بیشتر از زندگی لذت می ببرم و همین مرا بس عزیز دلم
مریم مامان آیدا
28 دی 94 10:37
نازنین عزیزم این جواب آرامش بخش ترین جوابی بود که تا حالا شنیده ام چرا که همه بخاطره این فکرم منو سرزنش کردم که پشیمون میشی حیفه شرایطه کاریت وووو ممنونم عزیزم برام دعا کن بهترین تصمیم هارو بگیرم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
مریم جان عزیز دلم حرف مردم که مصداقی برای زندگیمون نیست فقط خودمون هستیم که شرایط و خواسته های زندگیمون رو میدونیم و میتونیم نظر بدیم براش اهمیت به این حرفا و سرزنش ها نده فقط به ودت و دلت و شرایطط فکر کن و بهترین تصمیم و بگیر چه بری سرکار چه نری مطمئنم بهترین تصمیم همونهخ چون براش فکر کردی و تصمیم گرفتی ایشالله که شاد باشی خودت و فرشته قشنگت
مریم
21 بهمن 96 0:26
چتر پر از عشق  و آرامش منم یادگاری برای تو😍
mom_and_kid_momentss
پاسخ
عزیز دلمممممممممممممم زندگیت پر از عشق و آرامش مهربانم چتر عاشقی تو وای بر من که تو این روزها زیر بارون چیکار کردی بی چتر! دوستت دارم مریممحبت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد