پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

حس بویایی

1395/3/30 15:08
نویسنده : mom_and_kid_momentss
341 بازدید
اشتراک گذاری

-مامان بوی قورمه سبزی میاد تو ساختمون.

-مامان یکی شنبلیله ریخته توی غذاش

-مامان بوی مرغ زعفرون دار میاد.

-مامان بوی رب انار از کابینت میاد (نگاه کردم دیدم درب رب انار باز شده افتاده و کمی ازش ریخته)

-مامان بوی نودل میاد

-مامان یکی داره کتلت درست  میکنه!

-مامان بوی شیر گندیده میاد تو سوپری

-مامان بوی قهوه میاد از این کوچه

-مامان عجب بوی خورشت کرفسی

و ...

چند ماهی هست که حس بویایی دخترک موخرمایی من به شدت قوی شده حتی ریزترین بوها رو هم تو دور و اطراف و  توی غذاها تشخیص میدی خیلی برام جالبه که بوی مواد تشکیل دهنده غذاها رو از هم تمیز می کنی و میتونی حدس بزنی

و البته این حس قوی گاهی هم اذیتت می کنه  آخه همهی ی بوها هم برات خوشایند نیست که!

و گاهی هم یه بوی خوشایند من و روانه آشپزخونه می کنی تا بویی رو که از در و همسایه و کوچه و خیابان به مشامت رسیده رو من ی جوری تو ی غذایی سر هم کنم و خیالت راحت شه

- مامان عجب بوی ته چینی میاد، میشه بریم ته چین درست کنیم؟

خلاصه اینکه عاشق اون دماغ فندقی تو هستم پریای نازنین مادر که اینهمه به هرجا سرک میکشه و کشف می کنه .

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤مامان سونیا❤
3 تیر 95 9:37
هزار ماشالله به پریا خانم گل با این حس بویایی قوی چه خوبه که از الان همه چی رو از هم تشخیص میده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد