پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

همین جوری که هستی

1395/10/25 22:59
نویسنده : mom_and_kid_momentss
340 بازدید
اشتراک گذاری

-پریا فردا بریم من ابروهام و بدم مرتب کنن خیلی داغون شده

- نه مامان ولشون کن

-آخه خیلی زشت شده

- مامان تو به این خوشگلی، ببین خودت و تو آینه ابروهات بلند و قشنگ شدن نمیخوام عوض بشه اخه میدونی مامان من تو رو همینجوری که هستی دوست دارم همین مامانی که هستی، همینجوری خیلی خوشگل منی، به نظر من که ولشون کن عشقم نفسم مامانم...

 

 

چقدر خوبه تو این دنیا یه نفر تو رو همینجوری که هستی دوست داشته باشه همینی که هست همین همین خود خودت، این بزرگترین نعمته از داشتن یه نفر خدا رو شکر برای داشتن اون.

منم تو رو همین جوری که هستی دوست دارم پریای من همینی که هستی بدون یه ذره کمتر و بیشتر شدنت همینت رو دوست دارم عاشق همینی هستم که هستی دردانه دختر مامان

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

❤مامان سونیا❤
27 دی 95 16:47
ای جان دلم عزیزم پریای نازنین که مامانش رو همینجوری دوست داری قربون تو ودنیای قشنگت پریای نازنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد