پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

لوبیای سحر آمیز

1391/11/17 15:27
نویسنده : mom_and_kid_momentss
435 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با چشمان خود دیدم که چگونه برای زندگی کردن می تپیدی و جان می بخشیدی تن کوچک و خارق العاده ات را. تپیدن هایت نشان از جریان یک زندگی است ... جریان یک راه پر فراز و نشیب، جریان رویارویی با دنیایی که می ترساند دل مادرانه ام را. وقتی به قلب کوچک تو و این دنیا، یکجا در کنار هم می نگرم ترس و نگرانی وجودم را از آن خود می کنند و از برای قلبت دلم میلرزد که نکند چنین و چنان...

پدرت برای تپیدن هایت اشک می ریخت و عاشقانه نظاره ات می کرد و من اما مبهوت فقط در سکوت نگاهت می کردم...

دیدمت در قد و قامت یک لوبیا که به راستی سحر آمیز بودی و سرشار از زندگی...

دست های کوچکت که میلیمترهای خط کش را توان اندازه گیری نیست برای آنها و من بودم و تو اندرون من و چقدر بهم نزدیکیم لوبیای کوچک سحرآمیز من...

پروردگارا خودت نگاهش دار ، خودت برایش آرامش به این دنیا بیاور، خودت دنیا را  هموار ساز برای این قلب کوچک و تپش های زندگی بخش آن...

این روزها تو در من همه چیز را به همان کیفیتی که من درک می کنم، لمس می کنی، می چشی و درک می کنی و ای کاش همیشه و تا همیشه می شد که ما همین قدر یکدیگر را از خود بدانیم، حس کنیم، درک کنیم و نزدیک بمانیم برای هم ...

هورمون های تازه از راه رسیده ام، تحولی در من بوجود آورده اند که گاه احساس می کنم دیگر خودم نیستم و دنیا را همانند قبل نمی بینم انگار، امید است که جدال هورمون ها با خلق و خوی من به پایان رسد و لذت بیشتری از این روزهای با تو بودنم ببرم.

لوبیای من، امروز تو هفت هفته و چهار روز است که زندگی ی خود را آغاز کرده ای... برایت هفته ها و سال های شاد و پر از آرامشی را آرزو می کنم، آنقدر که هرگاه پنجره ای را باز کنی، رو به خوشبختی گشوده شود و نفس هایت مملو از آرامش و لذت از بودنت و دستان خدا هماره در دستانت...

 

باید نوشت: گاه که چشمانم را بر هم می گذارم و با یک دست قلب خودم را می گیرم و با دست دیگرم تو را، از درون تپیدن های قلبت را می توانم احساس کنم. شاید کمی عقلانی به نظر نرسد اما به راستی  که چنین است و من تپش های قلبت را قبل از اینکه مریم باوریان نشانم دهد، حس کرده بود...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان ایلیا
18 دی 91 9:45
سلام با اجازتون من شما را پیوند هایم اضافه می کنم
سلام عزیزم خواهش میکنم . روی ماه ایلیات رو می بوسم/ مامان ایلیای عزیزم اون یکی کامنتت رو هرکاری میکنم نمیاد جزو کامنتها یه وقت از کم توجهی ندونیا

ستایش
18 دی 91 10:24
عزیززززززززززززززم مباااااااااااارکت باشه تپیدن قلب

نازنینش مبارک باشه ، الهی که سالیان سال

قلبش همینجور با ریتم و منظم بتپه ، درسته که

من خودم هنوز مادر نشدم اما میتونم درکت کنم

وقتی که میگی تپیدن قلبش رو قبل از اینکه دکتر

بهت نشون بده حس میکردی ،
الهی که تپیدنای قلب کوچولوی خودت رو برامون توصیف منی به همین زودیای زود

نجمه
18 دی 91 10:28
لوبیای خالهههههههههههههههههههههههه ، مواظب خودت و قلب کوچولو و قشنگت باش

چشات روشن خواهر جان ، جدال هورمونی زودی تموم میشه و تو می مونی با دنیای جدیدی که هر روز داره درش باز تر می شه
خاله مهربونننننننن دوست دارم با مامانم به از این باش که با خلق جهانی

نیلوفر
18 دی 91 12:08
عزیزمممممممممممممممممم مبارکه

خیلی خوشحالم که تپیدن قلب گوچیکشو دیدی. مطمئن باش همینطور که تو از الان عاشق این قلب کوچیکی اونم عاشق تواه . از این به بعد به روزهای قشنگی فکر کن که عشقتون هم مثل تقسیم سلولی این لوبیا روز به روز بیشتر میشه. به روزهای قشنگ و طولانیی که قراره سه تایی در کنار هم بگذرونید و لذت لحظه لحظه شو ببرید.
نیلوی عزیزم به امید روزهای قشنگ و گرمیه خونوادهای همگیه ما

پریسان
18 دی 91 12:47
وای عزیز خالهههههههههههه قربونش برم

مبارکه هیجان عزیزم ایشاله قلبش همیشه براتون بتپه
خاله ی مهربونممم ممنونمممممممممممم

الناز
18 دی 91 13:03
ای جانم.تبارک ا... احسن الخالقین
واقعننننننننن

مامان نازی
18 دی 91 13:07
سلام عزیزم چقدر حستو قشنگ توصیف کردی.اینشالله همیشه شاد باشی و با به آغوش کشیدن فرشته نازت این خوشحالیات چندین برابر بشه.براتون ارزوی سلامتی میکنم.
ممنون نازی جونمممممممممم

مامان نازی
18 دی 91 13:12
هیجان عزیزم اگر دوست داشتی کتاب ریحانه بهشتی و بخر برای این دوران مطالب جالبی نوشته.
گلم روز شمار نی نی وبلاگتو هم فعال کن که لحظه لحظه سن نی نیه نازت مشخص بشه.دوست داشتی از اینترنت هم قالب وبلاگ کودکانه هم سرچ کن گلم.فضولی نکردما فقط دوستمی گفتم.
ممنون نازی جونم از راهنماییت چشم حتمن

آمی
18 دی 91 14:51
خیلی خوشحالم هیجان جونننننننننننننم. خیلی.هر وقت یادم میفته مامان شدی اشک تو چشام جمع میشه با اینکه خیلی نمیشناسمت و حتی اسمتم نمیدونم. از بس مهربون بودی.ایشالا این دوران رو به سلامتی طی کنی و نی نی رو بغل کنی
آمی عزیزمممممممم تو خودت خیلی مهربونی دوست من ما مدتهاست دورادور همدیگه رو از ته قلبمون میشناسیم واسه همینه که غم و شادیه همدیگه برامون اینهمه مهمه . منم ارزو میکنم این روزهای قشنگ رو ببینی و مامان شی عزیز دلممممممممم

شیما
18 دی 91 17:29
سلام هیجان جون
مبارک باشه ، ایشالا سالیان سال قلب نازنینش براتون بتپه
برای ما منتظران هم دعا کن
عزیزم ممنونم . باور کن لحظه ای نیست که برای همه منتظرا از خدا پایان رسیدن این انتظارشون رو نخوام شیما جان ایشالله که به همین زودیاااا

شیما
18 دی 91 17:32
راستی با اجازه لینکت کردم
رویا
18 دی 91 18:01
ای جاننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

مبارکه تپیدن قلب نی نی گلم....

مبارکه عزیزم
قربونت برم رویا جونمممممممممم

مانلی
19 دی 91 15:16
لوبیا،
لوبیای خوشگلم
قلبم از الان داره برات تاپ تاپ می کنه..

دلبرک مامانم چقدر نیومده دوست دارم

الناز(ممول)
20 دی 91 1:31
سلام عزیز دلم
ایشالا لوبیا کوچولو زودی بزرگ بشه و به سلامتی دنیا بیاد گلم
ما هم اون اولا اسم نی نی رو گذاشته بودیم لوبیای سحر آمیز
بعدش که بزرگترم شده بود باز شوشو میگفت اسم لوبیا قشنگتره
لوبیا با من بیا
الهی خاله فداش بشه
مراقب خودت باش عزیز دلم
دوستون داریم بوسسسسسسسسس
عزیزم خاله مهربون ما هم شما دوتایی رو دوست داریم ایشالله که لوبیای سحر امیزت به سلامتی به دنیا بیاددددددددد مراقب خودت خیلی باش این روزای آخری

زندگی شیرین من
22 دی 91 12:28
امیدوارم صحیح و سالم بیاد تو بغلت و دامنت رو سبز کنه...
هیجان عزیزم خیلی واسم دعا کن خیلی محتاج دعایم
فاطمه جون من همیشه برای دوستای خوبی مثه شماها دعا میکنم الهی که خدا به صدای قلبتون گوش بده میدونم که اینکار و میکنهههههههههههههه

ثمره
23 دی 91 23:32
ای جانم به قربانت لوبیای هیجان جونم
سلاااااااااااااام مامان مهربون خوبی هیجان جونم بخدادلم واست تنگشدههههههههه پس کجایی این دل ما دیقه طاقت دوری شما را نداره هااااااا اینجوری باش بازی نکن
تبریک میگم انشالله نی نی نازت سالم وسرحال توبغلت بیاد
عزیزمممممممممممممممممممممممم ثمره حالم خوب نیست هورمونها دست و پام رو بستننننننننننننن
ایشالله نی نیه ناز تو بیاد تو بغلت عزیز دلم

ودیعه
24 دی 91 16:52
سلام عزیزم امیدوارم از لحظه لحظه بارداریت لذت ببری که واقعا لذت بخشه خدا نگهدار خودت و نی نی نازت باشه گلم
ممنون دوست خوبمممممممممم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد