پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

ده هفتگی

1391/11/9 11:18
نویسنده : mom_and_kid_momentss
474 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی توی لحظه هایی از زندگی با چیزهایی روبرو می شیم که شاید توی حجم و اندازه کوچک به نظر بیاند ولی اونقدر بزرگ هستند که برای یه عمر درونت ریشه بدن... چیزهای کوچکی که به بزرگی ی وسعت این دنیا به چشم میان

و این همان چیز کوچک زندگی ی من است که در ده هفتگی از زندگی ی خود و با 3 سانتی متر قد، مسافت های طولانی انگیزه برای من به همراه آورده است...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

نجمه
9 بهمن 91 11:31
ای جانمممممممممممم

عزیززززززززززززم سه سانته ، با اون دست و پاهاش که قده عدسه ، جیگر خاااااااااااااااله
قشنگ تو عکس مشخصه ، ادم شدهههههههههههههه وای جوجوی خاله خوب بزرگ شو و خوشگله خوشگله مثل مامانت ، بعد بیا که ناجور دلم میخواد بغلت کنممممممممممم
خاله نجمهههههههه دستت درد نکنه که اینهمه مهربونی میام بیرون همش تو بغلتما گفته باشمممممممممم

مانلی
9 بهمن 91 12:18
دست و پای دلبرکچه من رو ببین
عاشقتونم یعنی
وای دوست دارم همش نگاش کنمممممممممم

خاله مانلی زودی مانلیچه رو بیار واسمون. پاهام و ببین عین رون مرغه خخخخخخخخخ

ثمره
9 بهمن 91 15:25
ای جاااااااااااااااااااااانم عزیزم
چه کوچولو موچولوووووووووووووویی توووووووو.مواظب خودت باش لوبیای سحرآمیز.
بوووووووووووووووووس
حالا بیادرگوشم بگودخملی یا پسملییییی
به مامان نمیگمممممممم قووووووووووووووول
فدات
خاله جونم دعا میکنم لوبیای تو هم زودی بیاد تو این دنیا پیشمونننننننننن

شيما
9 بهمن 91 16:49
سلام هيجان جون قوربونش بره خاله چقدر کوچولو و نازه خدايا چه عظمتي. خدايا قسمت همه ي منتظرا کن آمين هيجان جون ايشالا خدا براتون حفظش کنه ايشالا خدا نگهدارش باشه
شیما جون ممنونممممم ایشالله که همه منتظراااااا انتظارشون به سر بیاد عزیزم.

ثمره
9 بهمن 91 23:03
عرشیان امشب زمین رالاله باران میکنند
خاک راخوشبوتراز زلف نگاران میکنند
آفرینش فیض ازدیداراحمدمیبرد
کعبه امشب سجده برخاک محمدمیبرد
میلادرسول اکرم(ص)وامام صادق(ع)مبااااااااااااااااااارک
مبارکککککککک ما عیدی میخوایممممممم

مامان نازی
9 بهمن 91 23:37
الهییییییییییییییییییییییییییی!نازی.خدا یا این عروسک رو زود بزرگ کن به سلامتی بده بغل مامان جونش تا یه دنیا نگاهش کنه و لذت دنیا قسمتش بشه!
سلام نازی جونمممممممم الهی که نی نی های همه سلامت بزرگ شن عزیزم الهی که کیانا جونم هم همیشه غرق لذتای این دنیا باشه

.::مادر خانومی::.
10 بهمن 91 0:12
وااااااااااااااااااااااای!
الهی!
ماشالله قدشم بلنده
هیجان جون این اولین سونویی که تونستم بچه رو توش ببینم!
اصلا از سونو سر در نمیاوردم!
اولین فسقلی که دیدم,لوبیای سحرامیز شما بود
زنده باشه ایشالا
مادر خانمی جونم الهی که عکس نی نیه خودت و ببینیییییییی به همین وضوح . اره دکتر هم گفت این بهترین ژستیه که تو این هفته های کم یه جنین میتونه بگیره برای عکسش )) منم خودم زیاد نمیتونستم تشخیص بدم اما خدا رو شکر لوبیا خیلی سعی کرد کمک کنه به دیده شدن. خاله جونم برات دعا میکنمممممممم

پریسان
10 بهمن 91 15:43
ای جانمممممممممممم چقدر نازو کوچولو
قربونش برم من
بوسسسسسسسس
خاله پری جونم مرسیییییی منم کلی میبوسمتتتتتت تا زودی دوستم و واسم به این دنیا بیاریییییییییی

الناز(ممول)
10 بهمن 91 19:41
ای جانمممممممممممممممم
وایییی هیجان خدا برات نگهش داره
چه جیگری بشه این
وای خاله قربونش بره
اگه نی نیت دخمل شد من از حالا خاستگارما
خیلی ماهه ماشالا
این قشنگ ترین مدل سونوگرفیه که من تا حالا دیدم
راستی هیجان جونم منم 25 وقت سزارینمه خیلی برام دعل کن
سلام عزیزمممممم الناز میبینی فسقلیه 3 سانتی چطوری ژست گرفتهههههه منم ندیده بودم اینجوری تازه دستاش و هم همش تکون میدادددددد قربونت برم اولین خواستگاررررررررر هوراااا میدونم که مثل همیشه با انرژی و استقامتی و این روزای آخر رو هم پشت سر میگذاری خدا پشت و پناه هردوتاتون باشه چیز دیگه ای نموندههههههههه مبارکه از همین الان قدم پسر خوشگلموننننننننن

زندگی شیرین من
10 بهمن 91 21:22
وووووووووووووووووووووای عزیزم چه کوچولووووووووووووووو
خیلی ذوق کردم وقتی عکس نینیت رو دیدم هیجان جونمممممممممم
نی نیه گلم واسه همه خاله ها که منتظرن خیلی دعا کن
انشالله به سلامتی بزرگ و بزرگتر بشه و سالم بیاد بغلت گلم
قربونت برم فاطمه جون
خاله فاطمه من همیشه برای همه خاله هایی که مامانم دعا میکنه دعا میکنم مطمئنم خدا دعاهای یه فسقلی مثه منو حتمن میشنوه خاله جون

الناز
11 بهمن 91 9:52
ای جاااااااااااااانم.از اینجا هزار تا بوس...مواظبش باش.خدا حفظش کنه دوستم...
بوسسسسس به پسر گلت عزیزمممممم خدا برای تو هم حفظش کنه

آمی
11 بهمن 91 12:47
چه مثل آدم حسابیااااااااااااااااااااااااا ژست گرفته. فک کنم یه خانم دکتری چیزی بشه هیجان خیلی کیفور شدم. ای جججججججججججججججججججججججججججججانم. بووووووووووووووووووووس
عزیزممممممممممممم مرسیییییی خاله آمی جونننننن ایشالله نی نیه خودت و ببینیممممم

مری
12 بهمن 91 1:03
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جانممممممممممممممممممممممممممممممممممم
الهی من فدای این بندانگشتی بشم خدای منننننننننننننننننننننننننننننننن یعنی دارم درست میبینم این حبه انگور ماله هیجان جونمونه...............................


خدای خودت مواظبش باش تا به سلامت بیاد تو آغوش هیجان عزیزممممممممممممممممممم امین
سلام مامان مری جونممممممممم تو کجایی دلمون تنگ شده بود منتظر خبر از نی نی بودیم خدا رو شکر که به خبرای خوب اومدی عزیزم تو هم الان یه بند انگشتی داری تو دلتتتتتت مبارکت باشه منتظرتم که قبراق و سرحال بیای و از این روزات بنویسی هرچند میدونم این اوایل حال روز ادم دگرگونهههههههه هردوتاییتون رو میبوسم

ستایش
12 بهمن 91 9:12
الهییییییییییی قربون اون قدو قامت سه سانتیش بشم ، الهی که 9 ماه کامل سالم و سلامت رشد کنه و سالم و سلامت بدنیا بیاد و یک بچه خوب و دوست داشتنی واسه مامان و بابای مهربونش بشهخاله ستایش جونم مرسییییییییییی عزیزم ارزو میکنم نی نیه شما هم زودی بیادددددددددد

زيبا
14 بهمن 91 1:03
نيلوفر
14 بهمن 91 12:06
وايييييييييي عزيزمممممممممممممممممممم

من يه هفته ست نميتونم بيام سايت نديدم عكس ني ني تو. خداياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خيلي خوشحال شدم. اشكم در اومد. الهي كه سالم و سلامت به دنيا بياد. خداياااااااااا چقد ركوچولو و نازههههههه

اين يه معجزه ست ديگه.
عزیزمممممممم نیلوی مهربونم ممنوم برای احساسای قشنگت خدا اونی رو که میخوای تو دلت بزارههههههههه عزیزم

لیلا
14 بهمن 91 12:27
وای هیجان ،نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم خدایا شکرت و امیدوارم صحیح و سالم این نازدونه خوشگل و بدنیا بیاری.خدایا چقدر لذت بخش بارها و بارها دیدن فرشته کوچولویی مه معصومیت از تک تک اندامش میباره
لیلااااااااای من کجاییییییی کشتی ما رو از نگرانی خدا رو شکر که حال هردوتاییتون خوبه
اره لیلا معصومت و پاکیشون دل ادم و میلرزونههههههه

مهی
25 بهمن 91 15:29
سلااااااااااااااااااااااام مامان92 خوبی؟
الهی قربون این بند انگشتی برم
انشالله که همه چی مطابق میلت ÷یش بره.
مرسی که تنهام نمیذاری همیشه به حرفات نیاز دارم.
التماس دعا
مواظب خودت باش
قربونت برم مهی جونم من منتظرم تا زودتر دوره ای رو که پیش گرفتی رو به اتمام برسونی و باانرزی فراوون بیای و خبر خوب رو بدی عزیزم و مطمئنم که تو این راه موفقی چون دلت خیلی آرومه تو این قضیه . ایشاللههههههه که خبر خوب به زودی میاد

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد