پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

شماره 8

1391/12/2 16:44
نویسنده : mom_and_kid_momentss
412 بازدید
اشتراک گذاری

دیدن دوباره تو بال و پرهای مادرانه ام را شانه می زند با شوق و چنگ می نوازد با عشق ...

آینه زیبایم نشان می دهد امروز، عطرها هورمون هایم را بی تاب نمی کند انگار، موهایم با سفیدی می درخشد در نور، آسمان غرق عشق بازی در ابر، بوی نرگس، آرام می خزد از لای درز پنجره های خانه، کاج کوچه امروز با نسیم می رقصد... همه گویی با هم قصه عشقِ امروز مرا می دانند -قصه دیدن فانوسک دل- همه انگار یکصدا می خوانند آواز خوش مادر را...

دیدن ده ها فانوسک کوچک در دل مادرانِ اینجا (رادیولوژی دکتر شاکری) بازی نور به راه انداخته است ، ای کاش همه می دیدند اینهمه نور اینجاست... جای رنگ گهواره و ظرف غذا، نور ذخیره می کردند از برای فردا! این دو چند تا ابد هستند دور و بر ما چه خوش آب و رنگ تر هم هستند، اما نور...

شماره ها با فاصله یک قرن از هم خوانده می شدند و من هر بار کاغذ کوچک در دستم را می فشردم با شوق و پدر نیز همانند من با ثانیه ها اندیشه می ساخت تا دور دست ترین روزهای آینده تو...

شماره 8... این یعنی وقت دیدن توست... یعنی آن طرف تر در اتاق، پریان رقص کنان گل یاس بر زمین می بارند.

چشم من خنده کنان رو به جعبه جادویی ی روی دیواااااار... از صدای دکتر یک لغت می شنوم و دیگر هیچ... انگار گوشم بسته شده ... همه تن چشم شده به تماشای تو بنشسته سراپا یکجا.

...

سونوگرافی ان تی 12 هفته و 5 روز، قد 7 سانتی متر، وزن احتمالی 62 گرم، ضربان قلب 157 مین، جنسیت احتمالی دختر (تا اطمینان حاصل نشود نمی خواهم تو را با جنسیت خاصی خطاب کنم، بدان که هر فرشته ای که هستی برای مان بهترین هدیه آسمان و زمین پروردگاری.دخترکم که باشی عاشقانه موهایت را می بافم، پسرکم که باشی عاشقانه شانه هایت را می فشارم) وضعیت جسمانی نرمال (خدایا سپاسگزاریم و از تو می خواهیم تا همیشه این نعمت را شامل حال فرزندمان کنی و عاشقانه دستش را در دستانت نگاه داری)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

شیما
2 اسفند 91 12:57
سلام هیجان جون چقدر قشنگ احساستو بیان کرد
خیلیییییییییییی خوشحال شدم از خبر سلامتی کوچولوی نازت
انشالا خدا حافظ و نگهدارش باشه و زیر سایه خودتون بزرگ بشه
انشالا همیشه روزگار به کامت و دلت شاد باشه
مرسی شیمای عزیزمممممممم ایشالله نی نیه تو دوست خوبم

زينب مامان اميرعباس فرشته اسموني
2 اسفند 91 13:53
سلااااااااااااام. عزيزم خيلي خيلي زيبا نوشتي
انشالله ني ني نازتو. صحيح و سالم دراغوشت بذاره اوني كه زيبايي هارو رقم ميزنه
عزیزم ممنونمممممممم ایشالله که باری تو هم هفقط زیبایی باشه تو این دنیا

رویا
2 اسفند 91 14:50
خدا رو شکر که نی نی خوبه خوبه.......

ورودت به دومین سه ماهه بارداری مبارکه ماه چهارم

انشاالله که بسلامتی این ماه ها طی میشه...
مرسی رویا جونممممممم من منتظر بعد از رژیمت هستماااااااا میدونم قراره خبرای خوب بنویسی

نيلوفر
2 اسفند 91 16:28
چقدر قشنگ بيان كردي هيجااااان
احساسي شدم. مباركت باشه اين پري كوچولو
عزیزم تو قشنگ خوندیییییی، به امید دیدن این روزهای پریه تو

.::مادر خانومی::.
2 اسفند 91 18:43
آدم نمیدونه چی بگه در مقابل این قلم زیبا ی تو هیجان جون
امیدوارم جنسیتش هرچی که باشه سلامت و تندرست هم باشه
خوشیهاتون پایدار
وای مرسی مادر خانومی جونمممم تو خیلی لطف داری به من ایشالله که شما هم هر سه تایی صحیح و سالم و خندان و خوش و خرم باشید عزیزم

کاکل زری یا نازپری
2 اسفند 91 19:22
هیجان عزیزممممممممم واقعا زیبا نوشتیییییییی خوشحالم که نی نی سالم و سرحال انشاالله همیشه با خبر خوش بیای
چقده اسمت بامزستتتتتت. مرسی عزیز دلم ایشالله که کاکل زری و نازپریه تو هم سلامت باشن

ثمره
2 اسفند 91 23:37
خدایا شکر
خدایا شکر
خدایا شکر
---------------------
خوشحالم که خوشحالی هیجان جونم.انشالله نی نی نازت میادبغلت واین شادی هایت را دوبرابر میکنه
----------------------------
قربون این فرشته ی 7سانتی برم من

خاله ثمره جونم میبوسمت و از ته دل کوچولوم دعا می کنم که خدا یکی از همبازی های من و تو دلت بزاره

الناز
3 اسفند 91 8:45
نازشو برم چه شیرینه جوجه ات.خدا حفظش کنه عزیزم.هزار تا بوس از اینجا برا جوجه ات
هزارتا بوس به تووووووو مرسیییییی

مامان نازی
4 اسفند 91 1:29
الهی بگردم.چقدر نازو دلنشین مینویسی،طوری که با عشق میخونم.باورت میشه کلی ذوق دارم برای دیدن روی ماه عروسک نازت!!!
عزیزم مامان عاشقی مثه تو بایدم با عشق بخونه ایشالله به سلامتی بیاد و مثه کیانای عزیزم دوست داشتنی باشه

مامان عاطفه
4 اسفند 91 23:12
سلام عزیزم.انشاالله شما هم تکونهای کوچولوتو احساس میکنی...دیر و زود داره سوخت و سوز نداره.واقعا شیرینه.مراقب خودتو کوچولوت باش
مامان عاطفه جونم شما دوتا هم مراقب خو دتون باشید. وای تکوناشششششش

رویا
5 اسفند 91 14:00
ممنون عزیزم...
منم امیدوارم
بوس به امیدت

masoomeh
8 اسفند 91 9:37
سلام خوبین؟مامان شدنت مبارک.مرحبا به شما به خاطر این عشقتون و خوش به حال اون فرزندی که ششما مامانش باشید.اگه دوست داشتی با هم دوست بشیم منتظر خبرت هستم
مرسی معصومه جون و خوش به حال من که همچین دوستایی دارم عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد