پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

ماهی کوچولو

1392/1/26 12:02
نویسنده : mom_and_kid_momentss
1,139 بازدید
اشتراک گذاری

 نوازش نسیم صبح گاه بهار روی گونه هایم با حرکات آرام و دلنشین تو اندرون من همگام گشته است. اکنون دیگر ضرب آهنگ های آرامت را می توانم به وضوح دریابم، گویی ماهی ی کوچکی اندورن من رقص کنان در حرکت است برای بقاء و گاه حباب های نفس هایت تا درون قلبم بالا می آید و به راستی که چه شیرین است لمس درک این روزها بر من.

چقدر بهم نزدیک شده ایم، چقدر دوستت دارم هایم عمیق تر گشته اند، چقدر حس تو لذت آفرین است. ماهی ی کوچک من، دریای زندگی ات همیشه پاک باشد، همیشه وسیع بماند و نفس هایت به همین آرامی و آسودگی ی خیال دم و بازدم را بازی کند.

ماهی ی کوچک اندرونی ام شنا کن، زندگی را مزه مزه کن، تارهای وجودم را وصل پودهای جانت بکن، رشد کن، بزرگ شو، پا بگیر، دریایی بمان، دریا باش آرام و سرخوش از زندگی...

هر بار که تو درون من دست و پا می زنی، غلت می خوری و نفس های عمیق می کشی، زندگی در من با رنگین کمان گره های مستحکم تری می خورد. دل من و پدرت رنگین تر می شود و ما نیز نفس هایمان عمیق تر و با نشاط تر می گردد.

چقدر دوست دارم این روزهای شیرینم را. چقدر دوست دارم تکان های گه گاهت را. چقدر امید می دهدم حس این روزهای من با تو.

چقدر عاشقانه تر ساختی آشیانه امن خانه عاشقانه مان را ماهی ی کوچک اندرون من...

 

از زمان نوشت: ماهی ی کوچولوی من توی 22 هفتگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

شیما
26 فروردین 92 12:11
ماهی کوچولو

بوسسسسس

نیلوفر
26 فروردین 92 17:35
عزیزممممممم چقدر قشنگ نوشتی هیجان. این لذت و دلخوشیت روز افزون باشه انشااله.
نیلوی مهربون من چیز دیگه نمونده جواب زحمتات رو با همین لذت اندرون خوت بچشی الهی آمین

رویا
26 فروردین 92 18:19
امیدوارم روزهاتون به شیرینی سپری بشه

برامون دعا کن
الهی که روزهای همه دوستای عزیزی مثه تو هم به شیرینی سپری شه الهی که تلاش جدیدت جز شادی چیزی توش نباشه

مانلی
27 فروردین 92 12:32
ماهی کوچولو..
کاش الان که دلم به شدت گرفته برات نمی نوشتم ..
برام دعا کن دختر زیبای کوچولو.
هنوز نیومده عاشقتم
عزیزم دل منم گرفت برای دلت تو
ماهی کوچولوی من خیلی دوست داره و برات تو هفتا آسمون دعا میکنه

سروش مامان خورسیده
27 فروردین 92 17:16
سلام خاله هیجان
از نظر قشنگت ممنونم
مواظب دخمل خاله خوشگلم باش
قربونت برم سروش عزیزمممممممم دوست دارممممممممم

مری
31 فروردین 92 18:14
سلامممممممممممم وای از مامانی به این هنرمندی انتظار داریم تو یه پست عشقولانه رسما جنسیت نینی رو مشخص کنه خوووووووووو
چشممممممممممممممم

yalda
1 اردیبهشت 92 9:22
خیلی خوشحالم از اینکه این حس قشنگ رو تجربه می کنی ، این کوچولوی دوست داشتنی و شیطون امیدوارم زیر سایه پدر و مادرش سالیان سال خوشبخت باشه و خودش هم حس این ماهی کوچولو رو درک کنه.

دوستت دارم کوچولوی خوشگل خاله
ممنون یلدای عزیزم و من هم امیدوارم دختر ناز و پاک تو تا دنیا دنیاست غرق خوشبختی باشه

خورسیده
7 اردیبهشت 92 15:38
سلام خاله هیجون
لینکمون کن
لیکتون کردیم

مامانی و سروش
سلام عزیز دلم. بوس هب سروش و مامانش

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد