پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

دغدغه

1392/2/8 13:19
نویسنده : mom_and_kid_momentss
1,729 بازدید
اشتراک گذاری

شب از راه رسیده است و چشمان من رو به پنجره... بیدار... به تو می اندیشم، نیمه شب از راه رسیده است و چشمان من رو به سمت دیگری... بیدار... به تو می اندیشم. سیاهی ی شب کم جان گشته است و جایش را به رنگ خاکستری ای می دهد که لحظه به لحظه  رو به روشنایی می رود و در این لحظه ها، چشمان من بیدار... به تو می اندیشم. هنوز برای شندین صدای ناخوشایند زنگ بیداری ی کوک ساعت کمی زود است و من بی تفاوت به آن بر می خیزم. در راه در آژانس نشسته ام... کتابی در دستم و ذهنی که در لابه لای سطرح های کتاب تنها به تو می اندیشد و گاهی حتی چیزی از آنچه خوانده بودم را به یاد هم نمی آورم جز اندیشه های خود به تو. پشت میز کار چشمانم رو به مانیتور، تنها به تو می اندیشم.

این اندیشه های من است که از برای تو لحظه ای پلک بر هم نمی زند و این روزهای با تو بودنم با تمامی ی لذت ها و شور و شعف های آن، در کنار این ذهن درگیر من، قدم به قدم و شانه به شانه روزها و شب های مرا در گذردند. ذهنی که به همه چیز از برای تو می اندیشد و هزاران اندیشه که گاهی می ترساندم، سرم داد می کشد و در گوشم دائم نق می زند. هرچند همیشه به این اصل پایبند بوده ام که هر چیز در زمان خودش بهتر سر و سامان خواهد گرفت و معمولاً از پیش تعیین شده ها درست از آب در نمی آیند اما، اما مگر کسی قدرتمندتر از ذهن درگیر یک مادر هم پیدا می شود تا جلوی آن بایستد و بگوید بگذار به وقتش، بگذار در زمان خود...

دخترم می دانم که نمی شود همه چیز را مهار کرد، می دانم که نمی شود دنیا را به کام خود ساخت، می دانم که نمی شود همه روزها را طلایی، رنگ کرد، می دانم که اشک و لبخند در کنار هم اند، می دانم... اما تو بدان که هر چه در سلول هایم رمق دارم برای کم تر آسیب دیدنت بیرون خواهم کشید و برای زندگی و خانه سه نفره مان تا آنجا که جان یاری می دهدم آرامش می شوم ... تا پدرت هم آرام بماند... تا تو هم آرام لبخند بزنی...

خداوندا دستانم از آن ه دست های تو... تا انتهای راه...


 

 

دیکته نوشت: راستش هنوزم نمی دونم دغدغه درسته یا دقدغه یا دقدقه یا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

نیلوفر
8 اردیبهشت 92 18:01
خخخخخخخخخ دغدغه یا دقدقه؟؟؟

عزیزم از روزی که وجود کودکتو در درونت حس کردی این دغدغه هم همراهت میشه. وقتی درونته دغدغه ی دیدنشو داری. بعد از تولد همه ی دغدغه ت قدکشیدن و راه رفتن و حرف زدنش میشه. بعد مدرسه رفتنش. دوست پیدا کردنش. عاشق شدنش. مادر شدنش...

و چه دغدغه شیرینی...
اره دغدغه شیرین ترکیب آرامش بخشیه. برات این دغدغه شیرین رو آرزو می کنم

شیما
9 اردیبهشت 92 1:15
مثل همیشه زیبا و پر از احساس

هیجان جون همون دغدغه درسته
عزیزم ممنون. ایشالله که بیافتی تو راه این دغدغه هاااااااااا

رویا
9 اردیبهشت 92 16:27
سلام عزیزم

پر از دغدغه های شیرین باشی با توکل و آرامش

عزیزم راستش رو بخوای گاهی اوغات این دغدغه ها از شیرینی فاصله می گیره کلی نگرانی تو سرمه خدا کنهاز پس همش بر بیام. امیدوارم که تو هم پر از این دغدغهها شی و همشونم به آسونی برات بگذرن

زندگی شیرین من
10 اردیبهشت 92 0:54
هیجان عزیزم بازم مثل همیشه بسیار زیبا،پراحساس،دوست داشتنی و لطیف واسه دختر گلت احساست رو بیان کردی...
از خدای بزرگ تقاضا دارم این دغدغه در تمام مراحل زندگیه دخترت باعث سربلندی شما و پدر عزیزش شود
ای جونم فاطمه خیلی وقت بود که نبودیااااا عزیزم تو لطف داری به من. ایشالله که ببینمت داری غلط میزنی توی دغددغه های نی نی داریییی البته به شادی

masoomeh
10 اردیبهشت 92 8:15
سلام خوبین؟
فدای همه ی مامانای مهربون و باگذشت دنیا
سلام عزیزم. قربون همشونننننننن ایشالله که همه مامانا سلامت باشننننننن روز همگی مبارک

مامان نازی
10 اردیبهشت 92 14:58
خدای من! مادر، اسطوره ای مقدس است در زندگی انسان. بزرگ و بلند. شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است.
روزت مبارک...
روزت مبارکککککککککک

مامان نازی
10 اردیبهشت 92 15:05
سلام مامانه ماه.فدای تو بشم عزیزم.تو برام عزیزی و هیچ وقت از دل و یادم نمیری.گلم کیانا از بس اذیتم میکنه روزا نمیتونم بشینم پای کامپیوتر شبا هم اینقدر خسته میشم که زود خوابم میبره اما گاه گداری میام و چک میکنم و بهتون سر میزنم ولی شرمنده نظر نمیذارم.
عزیزم خدا رو شکر که سلامتی. قربونش برم با اون شیطناش همین که به کیانا برسی انگار همه کار کردی عزیزم دوست دارم مراقب خودتون باش

نیلوفر
10 اردیبهشت 92 23:50
روزت مبارک هیجان عزیزم. به زودی دستهای کوچیکی مادر بودنت و جشن میگیره.
روز تو هم مبارکککککک تو هم به همین زودییییییییییییی

ثمره
11 اردیبهشت 92 2:11
عشق مادری انرژی است که انسان را قادر به تحقق غیر ممکن ها می سازد . بله درست است پیوند قوی و توانی وجود دارد که یک مادر می تواند کاری کند که هیچ کس انتظار انجام آن را ندارد . حمل ، به دنیا آوردن و نگهداری یک کودک کار آسانی نیست . فداکاریهایی که یک مادر در مراقبت از بچه هایش می کند ورای توانایی ها و قابلیتهای اوست که کاملاً حیرت آور است . به همین دلیل است که در زندگیمان لقب زنان برتر و مادران برتر را به آنها می دهیم
روزت مبارک
خدا همه مادرا رو حفظ کنه
همه منتظرا رو مادر کنه
روزت مبارک دوست خوبم

مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 9:24
سلام روزتون مبارك عزيزم،،از شما دوست گلم دعوت ميكنم تو آمار وب ما شركت كنين تا انشالله با برآورد كادوهاي روز زن ،برنامه ريزي وسيعي براي روز مرد با همديگه انجام بديم كه شرمنده همسري جوناااااااااا نشيم انشالله روزي برسه كه عكسهاي خود خود دخمل نازتو ببينم عزيزم..ما منتظريم
ممنون عزیزم

مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 10:59
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك

روزت مبارک عزیز دلم

مری
11 اردیبهشت 92 15:41
روزت مبارککککککککککک عزیزمممممممم

دغدغه درست بید
روزت مبارک مریم جانننننن

لیلا
12 اردیبهشت 92 21:21
سلام هیجان جون . خوبی ؟؟؟ دختر ماهت خوبه ؟؟؟ نمیدونم چی بگم . دلم یهو هوا کرد بیام اینجا . کلوپ نمیتونم بیام . دلم خیلی میگیره اگه بیام . هر چند خوشحالم از اینکه به سلامتی بارداریتون داره طی میشه . این بسیار شورانگیز هست برای من به عنوان یه دوست . امیدوارم باقی راهت به سلامتی و بدون هیچ مشکلی طی بشه . به سلامتی تو آغوشت حسش کنه . اون لحظه برای ماها هم دعا کن . سلام منو به ساراینا و بچه ها برسون و همیشه به یادتونم و براتون دعا میکنم البته اگه لایق باشم . یه دنیا بووووووووووس . به امید روزی که عکس فرشته نازت رو ببینم
لیلا جون عزیزم چرا دلت میگیره دوستم
مرسی که تو این حالت اومدی پیش من قربونت برم ایشالله که خدا سلامت نگهت داره و هرچه زودتر تو مسیر قرارت بده عزیزم دخترم همیشه برای خاله هاش دعا میکنه میبوسمت دوست خوبم تو تنهایی و ا نزوا نمون از نو شروع کن توکل به خدا

لیلا
15 اردیبهشت 92 1:55
دوباره شروع کردم عزییییزم . دارم میرم سراغ درمان های جدی تر . برام دعا کنید . الان خیلی بهترم . دوباره میام نینی سایت . البته کلوپ سقط مکرر. میدونی اگه بیام کلوپ حسرتم زیاد میشه اما همیشه به یادتونم . شاید یه روز اومدم . اما برای همتون از صمیم قلبم آرزو میکنم که به سلامتی فارغ شید و من عکس دختر پسرام رو ببینم . یه دنیا بووووووووووووووووس . ممنونم ازت گلم . از دخترتم ممنونم

ایشالله که با دست پر میای عزیزم خدا جواب صبر و تحملت رو بده و هرگز حست به دلت نزاره دوست خوبم
مامان ماهان
15 اردیبهشت 92 8:46
سلام گلم ممنون كه هديه هامو تبريك گفتي،،و ممنون كه تو آمار شركت كردين..وبتونم مثل اسم وبتون ناز و مهيج ،،خوشحال ميشم با ما دوست بشينو همو بلينكيم..اجازه هست؟؟؟؟
عزیزم خواهش می کنم شما اجازه نمی خوای که دوست من. ممنون از لطفی که به اینجا داری

مامان نازی
15 اردیبهشت 92 16:37
سلام دوست خوبم.خوبی مامانی نینیه ناز؟
با بارداری چه میکنی عزیزم؟
عزیزم فدای تو در کل میشه گفت خوبم خدا رو شکر اما اگه بخوام شرح حال بدم فک کنم خودت بدونی چه حالی هستم
ایشالله که تو کیانا جونم هم خوبید و داری حسابی با هم سر و کله میزنید راستی ناز یجون اون یکی وبلاگت رو بهم بده من اونجا گمت کردم
مامان ماهان
19 اردیبهشت 92 10:39
سلام هيجان جونم خوبين خودتونو و ني ني ناز چرا آپ نمي شين دلتنگتونيم...يه خبري از خودتون بدين.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•. آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپم و منتظر دوستاي گلم
عزیزم درگیر بودم دو سه هفته
ماهان عزیزم چطوره ایشاله که همیشه سلامت و خندان باشه میبوسمش

مریم.خلوت مادرانه
19 اردیبهشت 92 21:06
سلام هیجان جونم انشالله که همیشه از این دغدغه های شیرین و زیبا داشته باشی
ایشالله که همه دغدغه ها همراه با فراغت دل و اسودگی خیال باشه

مامان ماهان
22 اردیبهشت 92 10:45
رجب هنگامه راز و نیاز است برای عاشقان فصل نماز است رجب درگاه غفران الهی برای بندگانش باز باز است.. حلول ماه مبارك رجب مبارك
مری
22 اردیبهشت 92 16:18
هنوز داری به درستی دغدغه فک میکنی عایا
بیا یه آپ کن دیگه
مریم ایشالله همه این فرشته ها همیشه سلامت باشن ایشالله

ثمره
23 اردیبهشت 92 0:36
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید عیدتان مبارک
شیما
24 اردیبهشت 92 13:44
هیجان جون کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم یکم دلنگرانی داشتم اما خدا رو شکر همه چیز روبه راهه دو هفته ای مرخصی بودم فکرم درگیر دخترم بود سونوگراف یه چیز اشتباه گفته بود این دو هفته مردم و زنده شدم

ثمره
26 اردیبهشت 92 1:01
شب آرزوها شبی که آسمانش پر از برق ستارگان است

و در آن شب هر دعایی ستاره ای خواهد شد و در پهنه آسمان

خواهد نشست بیا ستاره های هم را نظاره کنیم و بر هر کدام

آمین بگوییم...
آمیــــــــــــــن

رویا
30 اردیبهشت 92 13:49
سلام هیجانم
خوبی؟؟ نی نی خوبه؟؟ کجایی؟؟
خدا رو شکر به خیر گذشت میام میگم عزیزم

آيسان مامان ماهان
31 اردیبهشت 92 10:21
عزيزم الوده وفا آپم و منتظر حضور گرمت...بدو بيا_█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█
masoomeh
1 خرداد 92 14:42
ذکر من تسبیح من ورد زبان من علی(ع) ست جان من جانان من روح و روان من علی(ع) ست تا علی(ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکرلله حاصل عمر گران من علی (ع) ست پیشاپیش میلاد مولود کعبه امام علی (ع) بر همه ی شما دوستان گرامی مبارک باد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد