پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

خواب شیرین

1392/3/9 10:41
نویسنده : mom_and_kid_momentss
859 بازدید
اشتراک گذاری

 چشم هام را بستم  نفس عمیقی کشیدم ... بازشون کردم جلوی چشم هام بودی... تو این دنیا...خیلی شبیه بابا بودی خیلی شبیه... در آغوش گرفتمت، بوسیدمت ،بوییدمت، چشم هات گرد و روشن بود... با چشم هات به من می خندیدی... نگاهمون توی هم قفل شده بود... خیلی آروم بودی...خیلی آروم... مثل روزهای جنینی...چقدر به آغوش کشیدن تو لذت بخش بود... چقدر کوچک و پاک... فقط می خندیدی... عاشق خنده های توام... تو بخند... فقط بخند... خنده های تو برای من شروع دوباره آفرینش است...

از وقتی چشم گشودم تا کنون گرمای تنت رو توی آغوشم حس می کنم هنوز تو لمس دست هام موندی، دخترک زیبای چشم قشنگ من چقدر عاشق ترم کردی، چقدر دوستت دارم، چقدر امنی برای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان سونیا
9 خرداد 92 17:13
انشاالله که تمامی رویاهات شیرین باشه
وامیدوارم زود زود این فراق ختم به وصالی باشه دلنشین و گوارا
ممنون عزیزم

نیلوفر
9 خرداد 92 22:28

دوست دارم نیلو

رویا
10 خرداد 92 15:58
سلام
عزیزم انشاالله به زودی میاد تو آغوشت
سلام مهربونم ایشالله که همه مامانایی که عاشقانه به این فرشته ها عشق می ورزند اغوششون لبریز بشه از این فرشته ها یکیشونم خود تویی

مانلی
11 خرداد 92 10:36
دوستون دارم دخترا


چال نداشت ؟
ما هم دوست میداریم بسیار
نه نداشت که

ثمره
11 خرداد 92 15:57
انشالله دخملی نازتو بزودی درآغوش بگیری
عزیزم

زندگی شیرین من
12 خرداد 92 0:30
سلام هیجان جوووووووووووونم خوبی؟
دخمل چشم قشنگت خوبههههههههههه...
یه عالمه بوووووووس واسه دخمل و مامان مهربونش
سلام به فاطمه عزیزم ایشالله که زندگیت از این شیرینی هم که هست شیرین تر شه عزیزم

مامان ماهان
12 خرداد 92 9:18
الهيييييييييييييييييييييييييي اين مامان و دخمل با يه عالمه شيريني و نشاط زودي بهم برسن......هيجان جونم قلم خيلي خوبي داري..آفرين دوست خوبم
قربون لطف و صفاو سخاوت تو

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد