پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

مثلث عشقی

1392/8/28 10:58
نویسنده : mom_and_kid_momentss
419 بازدید
اشتراک گذاری

دچار شده ام...

دچار یعنی عاشق*

و من دچار دخترکی شده ام که چراغ های خاموش گوشه کنار قلبم را یکی یکی روشن می کند و مرا برای این زندگی، رنگ دوباره ام می دهد. دچار دخترکی که هر گاه وسعت این دنیا برایم تنگ می شود و دلم می خواهد پنجره آسمان را بگشایم و از آن طرف آسمان نفس بکشم تکانی می خورد و یادم می آورد که چگونه آن جای تنگ برایش دنیایی است و نفس می کشد و برای زندگی و زنده ماندن در تلاش است. دچار دخترکی شده ام که لحظه لحظه به خاطرم می آورد که چقدر باید با خودم مهربان تر باشم و گاه مرا دچار خودم نیز می کند و هرگاه یادم برود که من نیز هستم، دچار از راه می رسد و دچار ترم می کند...

 و من دچار شده ام  و می دانم که دچار شدن با آدمی چه می کند  قبل تر ها نیز دچار شده ام و امروز دیگر مثلثی را تشکیل داده ایم از عشق و از خدا می خواهم تا همیشه دچار همدیگر نگاهمان دارد.

 

* برگرفته از مسافر، سهراب سپهری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان ماهان
13 خرداد 92 11:53
هيجان جونم منم دچار اين حس بينظيرت شدم.....
عزیزممممممم

مامان ماهان
13 خرداد 92 11:54
عزيزم دعوتت ميكنم برا بازي وبي...اگه دوست داشتي.. ندا بده برات سوالا رو بفرستم
میشه یک توضیح بدی که چی هست کلن عزیزم من بی سوادم

نیلوفر
13 خرداد 92 17:09
وای هیجان این متن فوق العاده بود عزیزم.

انشااله خدا همیشه این مثلث عشقی رو حفظ کنه. انشااله زندگیتون روز به روز قشنگ تر و عاشقانه تر و زیباتر بشه دوست گلم.

بهترین ها رو براتون آرزو دارم عزیزم.
وای نیلوی مهربونم دستت درد نکنه با این دعای خوب و قشنگت منم همین رو تقدیم به خودت میکنم به امید همون روزایی که خودت میدونی

رویا
13 خرداد 92 22:32
سلام
انشاالله
سلام به روی ماه رویای سخت کوش خدا به همرات باشه عزیزم

مامان سونیا
16 خرداد 92 15:24
انشاالله که این حس زیبا همیشه و همه جا باهاتون باشه و این مثلث مستدام بمونه براتون
ایشالله برای هممون

زندگی شیرین من
18 خرداد 92 0:55
ووووووووووووووووووووای هیجان مهربونم خیلی زیبا احساست رو واسه دخترکت وصف کردی
دعا کن واسه منم تا این مثلث عشقی به زودی نصیبم بشه...
انشالله خدای مهربون همیشه و همه جا نگهدار دخترکت و مامان و بابای عزیزش باشه
فاطمه جونم عزیزم دلم دعای همیشگی من واسه دوستای خوبمه که همه این روزا رو تجربه کنن به امید برقرای مثلثهای عشقی همه عاشقاننننننن
ممنون بابت لطف و محبت بی کرانتتتتتتتتتت

فاطمه
18 خرداد 92 22:51
هیجان جون خوشحالم ک با هم مامان میشیم امیدوارم زودتر نی نی بغل بگیری
عزیزم منم خوشحالم که تو مامانییییی ایشالله که تو هم نی نی رو به سلامتی و خیر بغلت بگیری

الناز(ممول)
20 خرداد 92 1:13
سلام عشقم
خوبی هیجان جون؟چه خبر؟نینیت خوبه؟وای چقدر دلتنگتون بودم
ما اسبابکشی کردیم به خونه جدید و دیروز نتم وصل شد
دوستون دارم و مراقب خودتن باشید
الناز عزیزم خدا رو شکر حالت خوبه چند وقت نبودی عزیزم خونه جدید مبارک اهورای عزیزم چطوره خیلی دوسش دارم عکسش رو همش می رم نگاه میکنم خودتم خیلی خوشگل شدی الی ماشالله خدا حفظتون کنه عزیزم بیا و از تجربیاتت بگو که کم کم دارم بهشون نزدیک میشممممم

الناز
20 خرداد 92 9:58
سلام.در مورد سونوگرافی ابن سینا چیزی شنیدی؟ما تستش کردیم جواب داده.بر اساس این تست منم دختر زا از آب در اومدم.خیلی دلم می خواد زودتر بیاد تو دلم.براش اسم انتخاب کردم و به شکل عجیبی چهرشو شبیه بچگی های خودم تصور می کنم.والا خاله اش تو ذهنم که خیلی شیرینه ان شالا زودتر بیاد تو دلم.انشالا دخمل شما هم به موقعش بیاد تو بغلت عزیزممممم
سلام عزیزم به به پس از الان میدونی که چه نعمت بزرگی قراره نصیبت بشه خدا رو شکر ایشالله که هرچی زودتر حسش می کنی ایشاللهههههههه . از الان روی ماه دختر نازت رو میبوسم

ثمره
11 تیر 92 15:28

هیجان جونم کجاااااااااااااااای خوااااااااااااااااهر دلم خیییلی واست تنگولیده....
راستی نگفتی اسم نی نی نازتو چی میخوای بزاری
عزیزم نبودم رو ببخش دوست خوبم
اسمش رو میام چند روز دیگه میگم میخوام مطمئن شم عزیزم. ایشالله که حالت خوبه چند وقته بهت سر نزدم بی خبر موندمممممممم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد