پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

بال هایم

1392/4/31 18:41
نویسنده : mom_and_kid_momentss
444 بازدید
اشتراک گذاری

 این روزها توان پریدن دارم. می توانم تا آن بالاها بال بزنم و گوشواره های آسمان را لمس کنم ، می توانم بر فراز آبی ترین اقیانوس ها نیز پرواز کنم، آبی ی آبی شوم... این روزها دو بال دارم که توانم می دهند برای پریدن، برای رهایی ... بال هایی که روی شانه هایم نیست...  بال هایی که درون من اند... بال هایی که از درون مرا پروازم می دهند... بال های سپیدی که اوج می دهند مرا تا خدا...

دخترکم! تو آن تو بال سپید درون منی که این روزها سنگینی تورم پاهایم را به سبکای پرهایت می کنی تا بتوانم بال بگیرم. تو آن بال های مقدس درون منی که خستگی های روزانه ام را التیام می دهی. تو آن بال های پرواز منی برای رهایی از زمختی های زمین. آن بال های پرواز من برای زندگی...

 این تویی، این  بال های من، است این درون من است...

دیدمت جانم به فدای دست های کوچکت، روی زیبای تو را دیدم و آنچه بین من و تو گذشت در این دیدار، قابل توصیف نیست، فقط من می دانم و تو، و هرگز زبانم چیزی از آن نخواهد دانست تا بیان کند.

حرکات این روزهایت عمیق تر شده اند یک جور رقص در آب که لذت حسش را تو به من ارمغان داده ای، از تو و خدایت سپاسگزارم برای لمس این همه نعمت، برای این دو بال...

 

توضیحات: دخترم در ٢٩ هفتگی با 1،550 گرم وزن تقریبی و 40 سانتی متر قد تقریبی، وضعیت سفالیک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان ماهان
20 خرداد 92 12:44
ايييييييييييييييييييييييييييييييييييي جاااااااااااااااااااااانم عزيز دلم....چه رمانتيك
انشالله اين چند هفته باقي موندم ه سلامتي طي ميشه و اين فرشته كوچولو رو زيارت ميكنيم..اولين عكست مبارك عزيز دلم....
ممنون عزیز دلمممممم بوس به روی ماهان جون زرنگمممممممممم

مانلی
20 خرداد 92 13:51
واااای باورم نمیشه گذر زمان رو .
این همه دلبرکچه منه ؟
قربون بالهای کوچیکت بشم که نگاه کردن بهش باعث میشه دلم بخواد بدون بال هم پرواز کنم

عاشقتونم دخترا
میبینی مانلی دلبرکچه داره بزرگ میشههههههه عزیزم الهی مانلی چه بیاد تو دلتتتتتتت الهی
نجمه
20 خرداد 92 14:49
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم

عزیزه خاله ، یعنی خوش به حالت با این مامانت و عاشقانه هاش

هر وقت زمان خوندنت رسید عزیزم ، خیلی با دقت بخون و تک تک جمله هاشو لمس کن

رقص در آب ....
خاله نجمه اومدییییییییی سلامممممم دلمون برات تنگههههههههه
نجمه جونم منتظر عاشقانه های تو هستم

نیلوفر
20 خرداد 92 16:48
وای خدای من. همه موهای تنم سیخ شد. صورتش چه قشنگ دیده میشه تو این عکس. عزیزمممممممممممممم.

چه بال پرواز زیبایی
عزیزم نیلو میبینی دخترم و؟ باور نمیشه خودم باور نمیکنم نیلو . به امید دیدن عکس جوجه تو ایشاللهههههههههههه

masoomeh
21 خرداد 92 10:24
سلام مامانی.چه کوچولوی نازی .وای که چقدر ذوق کردی وقتی دیدیش.ماشالا قد و وزنشم خیلی خوبه
سلام عزیز دلم ممنون اره کلی قند تو دلم اب شده از اون موقع تا الان ایشالله که سالم باشه

رویا
21 خرداد 92 16:31
انشاالله بسلامتی به دنیا بیاد عزیزم
هیجان جونم
برام خیلی خیلی خیلی دعا کن
رویا جونممممم عزیزم ایشالله که خدا جواب دلت رو بده از دخترم خواستم برات دعا کنه عزیزم

ثمره
22 خرداد 92 16:49
ای جاااااااااااااااااااااانم عزیزم...خداحفظش کنه...انشالله بسلامتی میادبغلت...
عزیزمی هنوز بدنیا نیومده ما روی ماهشو روئیت کردیم ...فدااااااااااااااااااات
ثمره جونم مامان شی الهییییییییییییی

آيسان مامان ماهان
23 خرداد 92 10:19
صبرمون تموم شد برا اين جوجه نازي
آمار تو رو دارم تو صبورییییییییی عزیزم

شیما
23 خرداد 92 12:58
وایییییییییییییییییی نازیییییییییییییی عزیز دلمممممممممم ماشالا هزار ماشالا چه نازه دخملت خدایا شکرتتتتتتتتتتت خدایا عظمتت رو شکر
هیجان جون دیگه چیزی نمونده ایشالا صحیح و سالم بیاد بغلت و عکس نازش رو تو وبلاگت ببینم الهییییییییی آمینننننننننن
ممنونم شیما جونم ایشالله که عکس نی نی تو رو ببینم تو وبلاگت به همین زودی
مریم
23 خرداد 92 15:33
عزیزم این چندمین باره که دارم نظر میذارم نمیدونم ثبت میشه یا نه
اگه ممکنه اهنگ روی وبلاگت رو بگو اسمش چیه و از کجا میتونم دانلودش کنم
واقعا ازت ممنونم مامانیه گل
زندگیتون به شیرینیه عسل.....
عزیزم اولین باره پستت رو میبینم اسم آهنگ هست Twinkle Twinkle Little Star تو نت سرچ کنی میتونی دانلودش کنی

masoomeh
23 خرداد 92 16:00
سه گل روییده اندر باغ احساس:گل سوسن گل لاله گل یاس گل اول که ماه عالمین است عزیز فاطمه نامش "حسین" است گل دوم نگر غرق است در فضل امید مرتضی نامش "اباالفضل" گل سوم گل میعاد باشد امام چهارمین "سجاد" باشد
لیلا
26 خرداد 92 21:33
آخی عزییییییز دلم به سلامتی . ناااازی چقدر لذت بخش بوده برات . خدا برات حفظش کنه انشالله . تا پایان راهت چیزی نمونده . انشالله به سلامتی طی میشه بووووووس به تو دخملیت
عزیزم خدا تا اخر کنارمون باشههههههههه

مهی
31 خرداد 92 16:19
ای جونم خدا برات حفظش کنه.
هیجان جونم سایه ات سنگین شده ها دیگه حالی از ما نمی ÷رسی بلا؟
دوست دارم التماس دعا
عزیزم من که همش میام اونجا نطقمی کنممممممممممممم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد