پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

پاداش

1392/4/13 12:14
نویسنده : mom_and_kid_momentss
374 بازدید
اشتراک گذاری

به خودم که نگاه می کنم بزرگ شدن تو را می بینم، بزرگ شدن دست های کوچکی که یک گوشه از دست های من جا خواهند گرفت.

به خودم که نگاه می کنم ناخودآگاه دست هایم به سوی تو حرکت می کنند، باید  تو درون دست هایم باشی تا بتوانم خودم رو پیدا کنم.

به خودم که نگاه می کنم صورت تو را تصور می کنم، موهای تو را شانه می زنم...

به خودم که نگاه می کنم  تو را می بینم.

چقدر خوب در من جای گرفته ای، چقدر آرام مرا از آن خود کرده ای، چقدر این روزها زیباترم کرده ای، چقدر این روزها توان به من داده ای، چقدر به من دانایی  بخشوده ای، چقدر در من بذر احساس کاشته ای، چقدر در من سلول های تازه بافته ای، چقدر آرام زندگی را در من پیش برده ای...

به خودم که نگاه می کنم تو را می بینم که بزرگ شده ای و مرا با خودت بزرگ کرده ای...

 این، پاداش این روزهای من است...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

شیما
13 تیر 92 15:00

تو خیل یماهی شیما ممنون که همیشه به یادمی خدا دلت رو پر از برکت خودش کنه عزیزم

مامان نازی
14 تیر 92 0:28
سلام عزیز دلم.چقدر ناز مینویسی.
الهی که به راحتی و سلامتی فارغ بشی و بیشتر از الانت لذت ببری با دیدن روی ماه عروسکت.
گلم ما مدتی خونه مامان،تهران بودیم.
ممنون نازی زجونم بابا خبر میدادی میدیدمت
کیانا جونم چطوره با اون دندونای خوشگلش کلی دندوناش رو دوس دارممممم ببوسش از طرف من محکمممممم

نیلوفر
15 تیر 92 10:19
چه پاداش قشنگی.
مثل همیشه پر از احساس و زیبا. هر خطش یه کتاب قصه داره.

کجایی هیجان دلم تنگ شد برات
قربون نیلوفر مهربون و با معرفتم برم نیلو جون خیلی سرم شلوغه کارای شرکت این روزا خیلی زیاده دیر میرسم خونه کلی کارای تموم نشده دارم که باید سر و سامان بدم واسه همین کم پیدا شدم دوستم

الناز
15 تیر 92 11:09
سلام.چه خوب که خوبی... خوش بحالت که با بزرگ شدن دخترت احساس می کنی بزرگتر می شی.
من احساس می کنم دارم کوچیک ا می شم.دیگه به بچه فکر نمی کنم ولی یه چیزی پس ذهنم هی تلنگر می زنه هنوز یه چیری کم دارممممممممممممم...
مواطب خودت و دختری باش.
الناز جون مطمئنم که این احساست گذراست عزیزم همون تلمگر ذخت گویای همه چیزه برات آرزوی بهترین ها رو می کنم

نجمه
15 تیر 92 12:44
عزیزم ، قدم به قدم نزدیک می شی به لحظه دیدنش، این ماه هم به خیر و خوشی تموم می شه و بعدش تو هستی و دختر کوچولوت

خدا برای هم نگهتون داره و سایه باباش همیشه بالای سرش باشه

مواظب خودت باااااااااااااااااااش
خیلی دوستت دارم
نجمه نجمه نجمه باورم نمیشه دارم پا به ماه میشم ایشالله پا به ماه ببینمت عزیز دلم

مامان نازی
15 تیر 92 16:49
گلم کیانا توی مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتین رای بدید ممنونم.
کد 468 رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید.
من رای دادم عزیزم

رویا
16 تیر 92 12:44
سلام هیجان جونم
دلم برات تنگ شده بود
خوشحالم که خوبی و مثل همیشه پر از احساس خوب

ماه رمضون برامون دعای مخصوص کن باشه
سلان عزیز دلم
ایشالله که همه برنامه هات با موفقیت پیش بره و این ماه و همه ماهای خدا پر از خیر باشه برات تو هم ما رو دعا کن عزیزم

zahra.mgh
22 تیر 92 13:04
من این حسو میشناسم انگار
masoomeh
23 تیر 92 15:42
یه پست کاملا بی ربط به اشپزی اون هم از نوع آشپزی آسان
آیسان مامان ماهان
29 تیر 92 13:25
ایشالله به خوبی و خوشی فارغ بشی هیجان جونم روی ماه این ناز گلتم ببینیم که این همه براش ناز مینویسی
ممنونننننننننننننننن

مامان نازی
29 تیر 92 23:52
سلام عزیزم.الهی که حالتون خوب باشه.وقت داشتی حتما از حالت بهم خبر بده.
خوبم عزیزم دیگه فعلن رفتم تو مرخصی و دارم بیشتر استراحت می کنم تا این هفته های اخر هم به سلامتی بگذره یه خورده کوچولو مونده بود دارم بهش میرسم

مری
31 تیر 92 17:08
مرمر(مامی کسرا)
31 تیر 92 19:29
ایشالا به سلامتی فارغ شی عزیزم....راستی یه سر به وب ما هم بزنید خوشحال میشیم... اگه امکانش هست یه رای کوچولو هم به کسرا کوچولوی منم بدید...مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی............................. کد 495 رو به 20008080200 اس کنید لطفا........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد