پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

پریا

1392/5/2 13:08
نویسنده : mom_and_kid_momentss
452 بازدید
اشتراک گذاری

یکی بود یکی نبود...

زیر سقف آسمون، میون ی عالمه ستاره و رنگین کمون، روی ی ابر سپد، ی پری نشسته بود... موهاش و دور و برش انداخته بود ... با خدا بازی می کرد ... واسه ی ستاره ها طنازی می کرد ... باد لابلای موهای مجعدش عشق بازی می کرد ... صدای خنده هاشون تا زمین، تا توی دشت و دریاها می نشست...

پری ی کوچلولوی تو دست خدا، زمین و نگاه می کرد، تو چشاش برقی می زد، روی گونه های کوچیکش برگ گلی نقشی می زد ...

پری ی آسمونی ستاره ها رو راهی ی زمین می کرد، آرزوی آدمای  زمینی رو با هر یه دونه ستاره ی دنباله دار، روونه ی زمین می کرد...

خدای مهربون آسمونا، پری رو آماده ی زندگی ی زمین می کرد...  از ته اعماق دل هر پری ی تو آسمون، ی چیز خوب، ی چیز آسمونی، توی دل پری ی کوچولوی تو دست خودش جا سازی می کرد... اون و یه پری با خصلت صدتا پری سفارشی آماده ی زندگی ی زمینی کرد ... شد پریا... پریای نازنین

 

:

پریا دخترم عزیز دلم چقدر دوست داریم چقدر اومدنت برای ما ارزشمنده

پریای نازنین دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان سونیا
2 مرداد 92 13:15
ای جانم چقدر این شعر زیبا بود پس به سلامتی تا چند روز دیگه پریا خانم از سرزمین پریا میان روی زمین پیش مامان و بابا پیشاپیش قدوم ناز دختر قند عسل مبارک باشه عزیزم
ممنون سونیا جونمممممم ایشالله که منم مثل تو بتونم به خوبی مادری کنم

مانلی
2 مرداد 92 14:32
چقدر دل نوشته هات رو دوست دارم عزیزم . انگار مستقیم میشینه رو اعصاب احساسیم و اشک به چشمم میاره..
پریای نازنین به زودی زمینی میشه و بیتابم برای بوییدن و بوسیدنش
خاله مریم قربونش بره
خاله جونممم دوست دارم
عزیز دلم فدای اون اعصاب احساسیت بشم که اینهمه مهربونه. بوی چینهای گردنشششش ای جانممممم

نجمه
2 مرداد 92 14:32


نوشته تو یه دنیا توش عشق بود
با یه دنیا عشق تقدیم به خاله نجمه عزیزم

نیلوفر
2 مرداد 92 15:21
دیگه به زمینی شدن این پری کوچولو چیزی نمونده.
زمان چه زود میگذره هیجان. انشاله که به سلامتی پریا رو بغل بگیری.
واقعن زمان زود میگذره ولی وقتی توش قرار می گیریم انقده عجولیم که نمیفهمیم عزیزم ممنونم به امید دیدار همه شما دوستای گلم با بچه های نازتون که زمین و زمان رو به هم ریختن همگی با هم

شیما
3 مرداد 92 13:54
چقدرررررررررررررررر قشنگگگگگگگگگگگ بسلامتی ایشالا این چند وقت هم بگذره و پریا کوچولو بیاد بغلت
مرسی شیما جونممممممممممم ایشالله که فرشتت رو بغل کنییی عزیز دلم

مامان نازی
3 مرداد 92 14:57
سلام به دوست نازنینم.الهی که همیشه خوشبختی جز جدا نشدنی از زندگیت بشه و پریا هم بشه تاج سرتون.
ممنون نازی جونمممممممممم ایشالله که همه خونه ها سلامت و خوشبخت و دلشاد باشن

لیلا
7 مرداد 92 20:58
هیجان جون عزییییزم اسم زیبایی هست . انشالله که همیشه نامدار باشه این فرشته نازنین . چیزینمونده انشالله به سلامتی به این دنیا بیاد

دعای خیرت رو تموم لحظات زیبا ازم دریغ نکن دوست مهربونم
ممنون عزیزم ایشالله که خدا پشت و پناه همه باشه ایشالله

خورسیده
8 مرداد 92 17:45
الناز(ممول)
8 مرداد 92 19:53
وایییییییییی چه اسم نازی
خدا حفظش کنه عروس خودمه ها
من از اولین عکس سونو گفتم این به این همه ناز عکس انداخته اگه دخمل شد عروس منه
تو نظر ها هست برو بخون
ههههههه خلاصه آدم غیرتی میشه دیگه
واییییی هیجان خوبی خودت؟انقدر از اسم دخملت خوشم اومد یادم رفت سلام بدم
راستی تو فیس عضو هستی؟اگه خواستی بگو آدرسمو بدم همدیگرو ادد کنیم
خخخخخخخ عزیزم یادم نرفته قول و قرارمون خخخخ

برات خصوصی میزارم حتمن

رویا
9 مرداد 92 1:11
مبارکه اومدن پریا جون
مبارکه
ممنون خاله رویا

ثمره
9 مرداد 92 23:13
ای جاااااااااااااااااان
من به قربان این پریای ناااااازبرم...
چیزی نمونده هیجان جونم انشالله پریا بزودی تو آغوشت میگیری

عزیزم خدا نکنههههههه
ثمره باورم نمیشه یکی دو هفته دیگه داره میادددددد هنگ کردم انگار
ایشالله تو این روزای هنگی قرار بگیریییییییییییییی

زندگی شیرین من
12 مرداد 92 1:46
سلام هیجان مهربونم...
امیدوارم حال دخملی خوب باشه...
ببخشید این مدت نتونستم بهت سر بزنم...
زیاد حالم خوب نبود...
گلم واسم دعا کن خیلی محتاجمممم...
بوس واسه مامان هیجان و پریا جووووونم
فاطمه جون تو کجایییییییی چرا حالت خوب نیست عزیز دلم هرچی اومدم دیدم نیستی خدا کنه که زودتر حالت سرخوش و روبه راه شه نبینم تو خودت باشیا
بوس به روی ماهت

رویا
14 مرداد 92 14:16
سلام هیجان جونم
بسلامتی نی نی اومد؟؟


عزیزم سلام هنوز که نیومده هفته 38 هستم منتظرم خودش تصمیم بگیره که بیاد
masoomeh
15 مرداد 92 1:11
سلام به مامان خانومی پریا جون فکر کنم حالا دیگه پریا اومده تو بغلت.منتظر عکس زیباش هستیم
نه معصومه جون نیومده در انتظارم ببینم خانم خانما کی دلش هوای این بیرون رو می کنه

آیسان مامان ماهان
15 مرداد 92 11:21
هیجان جونم سلام مث همیشه بیست بیستی عزیزم،،خوشبحال پریات آدم حسودیش میشه...پریا خانوم بیا که مامانی جون یه دل نه که صد دل عاشقته
آیسان جونم بیست که تویی عزیزمممممم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد