پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

غیر منتظره ها

1392/7/15 16:52
نویسنده : mom_and_kid_momentss
330 بازدید
اشتراک گذاری

درست همون لحظه ای که خوابیدی و من فکر می کنم دیگه وقتشه بزارمت توی تختت، چشمات باز می شه و انگار ساعت ها بوده که خواب بودی و دیگه قصد لحظه ای پلک روی هم گذاشتن رو نداری...

درست همون لحظه ای که باید بیدار باشی، خواب عمیق میاد سراغت...

درست همون لحظه ای که پوشکت رو عوض کردم و با خیال راحت داریم با هم مادر و دختر بازی می کنیم، یه اتفاق تازه اون تو می  افته...

درست همون لحظه ای که پیش خودم فکر می کنم آخیشششش دیگه خواب شبانت منظم شده، کل همون شب رو بیدار می مونی...

درست همون لحظه ای که فکر می کنم چقدر همه چیز آرومه، صدای گریه هات تا خود ابرا بالا می ره...

درست همون لحظه ای که فکر می کنم زمام بچه داری تو دستم افتاده، همه چیز کن ف یکون می شه...

درست همون لحظه ای که  باید، یه نباید اتفاق می افته ...

این غیر منتظره ها رو خیلی دوست دارم با اینکه گاهی اشکم رو در میارن اما همیشه در آخر لبخند رو روی لبام نشوندن دخترک زیبای من.

با وجود همه  اینا باید بگم این روزا همه چیز تو در آخر ختم به خیر شده عزیزم. ممنون از بابت این همه خیر و پاکی و آرامشت نازنینم.

مامان عاشق تو  و هر آنچه متعلق به توست دخترکم، پریای آسمانی ام. همه لحظه هات آسمانی باد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

masoomeh
16 مهر 92 8:39
دلمون برای پریا ی ناز تنگ شده کاش عکسشو میزاشتی
چشم

مامان سونیا
16 مهر 92 10:20
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا

روز کودک مبارک

مبارک

مامان نازی
16 مهر 92 23:56
سلام به مامان خانمی.بوس هم به روی ماه پریای عزیزم. خیلی ازش عکس بذار دوست دارم ببینمش این فرشته کوچولوی نازمو.
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:34
پریا جونم روز جهانی کودک مبارکت باشه عزیززززززززززززززززززم
آیسان مامان ماهان
17 مهر 92 12:36
ای جونم هیجان جونی این غیر منتظره هات چند ماه دیگه تموم میشه و پریا جون حسابی دلبری میکنه تلافی این روزهای پر از خستگیت در میره
شیما
17 مهر 92 12:41
عزیزمممممممممممممممم
رویا
17 مهر 92 14:54
غیرمنتظره هاتون همیشه پر شادی
marzi
18 مهر 92 10:26
چه روزهای قشنگی. نهایت استفاده رو ببر. اگه شد تو اون لحظات برای ما هم دعا کن نصیبمون بشه. ایشاالله همیشه سالم و شاد باشید
مری
18 مهر 92 18:22
آخخخخخخخخ که حرف دل منم نوشتی خدا بهت ببخشدش با تموم اینا خداییش بازم شیریننا خیلییییییییی
نجمه
22 مهر 92 11:44
مامان سونیا
24 مهر 92 18:05
. ز اسماعیل جان تا نگذری مانند ابراهیم به کعبه رفتنت تنها نماید شاد شیطان را کسی کو روز قربان، غیر خود را می کند قربان نفهمیده است هرگز معنی و مفهوم قربان را . . .عید قربان بر شما مبارک
آیسان مامان ماهان
25 مهر 92 11:32
هر عید تو را غرق صفا میخواهم.. هر روز تو را کامروا میخواهم... از بهر تو و هر که تو را دارد دوست... آرامش خاطر از خدا می خواهم... عیدتون مباااااااااااااااااارک..
نیلوفر
27 مهر 92 18:40
عزیزمممممممم این پریا حالا میخواد حرف بزنه و راه بیفته و ادای مامانش و دربیاره و با هزار عشوه اش دلبری کنه. خودت و برای خیلیییییییی غیرمنتظره های شیرین دیگه آماده کن بوووووووووووووووسسسس
مامان سونیا
1 آبان 92 18:00
علي در عرش بالا بي نظير است علي بر عالم و آدم امير است به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟ "عید غدیر مبارک "
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد