پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

لذت

1392/8/21 11:47
نویسنده : mom_and_kid_momentss
324 بازدید
اشتراک گذاری

فقط خود خدا می دونه زمانی که مشغول  خلق تو بوده و به ظرافت و کوچیکی ی دست و پاهات که رسیده چه حسی رو داشته و تو آسمون ها چه غوغایی بوده... وای که چقدر ماهرانه خلق کرده تن پاک و دوست داشتنی ی تو رو دخترکم، لمس و درک این همه ظرافت از توان احساست من و بابا قاصره، حتی تماشای وجود تو آسمون رو پر می کنه از صدای لذت ما، از صدای شکرانه ما، از صدای فتبارک الله ما دخترک نازنینم. تنت سلامت مادرم.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ثمره
21 آبان 92 16:32
سلام هیجان جونم خوبی گلم؟پریای نازنازی خوب...ببخشید که کامنت نمیزارم...همه ی پستاتو میخونم ولی وقت کامنت گذاری نداشتم ببوس اون دخملی ملوستو ای جاااااااااااااااااانم قربون اون دست وپاهای کوشمولوت برم من عزیییییییییزمعزیز دلم پریا یه ماچ گنده داره برات. مهم اینه که هستی عزیز دلم کامن فدای سرت
شیما
22 آبان 92 0:56
خدا حفظش کنه ایشالااااااااااااااااا
sara
22 آبان 92 11:55
سلام وبت فوق العادس . چقدر قشنگ احساستو منتقل میکنی . برای منم دعا کن که حس تو رو تجربه کنم شنبه 25 آبان پانکچر دارم . داستی با اجازه لینکت کردم .خوشحال میشم بهم سر بزنی .سارای عزیزم ایشالله که خدا پشت و پناهت باشهههه ایشالله که همه اینا رو تجربه می کنی حتمننننن. ممنون از لطفت
خورسیده
24 آبان 92 23:58
سلام مامانی چقدر حس خوبی داره وقتی کوچولوی دوست داشتنیت همینجوری که بهت نگاه میکنه و لبخند میزنه خوابش ببره الان سروش اینجوری خوابید و من خیلی دوست داشتم این لحظه رو ثبت می کردم قدر این روزا رو خوب می دونی همیشه روزهات زیبا و دوست داشتنی باشه گلم عزیزم اره واقعننننننننن ادم دلش می خواد خودزنی کنه خیلی دوست داشتنی هستن این فرشته ها ممنون که اینجا این لحظه زیبا رو ثبت کردی برامون بوس به روی ماه سروش عزیزم
مری
25 آبان 92 15:04
ای جانممممممممم مامانی دیدی چقد خوشمزه ان این ورجکااااااااره والا آدم دلش می خواد قورتشون بده
رویا
25 آبان 92 15:54
سلام عزیزم چه کوچولو انشاالله خدا حفظش کنه
نیلوفر
26 آبان 92 11:41
هیجان عزیزم خدا با آوردن پریا به زندگیتون هر روز داره معجزه شو نشونتون میده. انشااله که این لطف مدام باشه و هر روز به برکت شکرتون بیشتر از دیروز بشه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خدا زندگیت رو غرق معجزه کنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد