پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

چرخش

1392/9/8 12:21
نویسنده : mom_and_kid_momentss
486 بازدید
اشتراک گذاری

پریای من، دختر زیبای من، سه ماهگی هم به پایان رسید و من حالا یه دختر ناز و سرزنده دارم که قدم تو چهار ماهگی گذاشته و داره لحظه به لحظه شیرین و شیرین تر می شه. عزیز دلم درست اولین روز چهار ماهگیت ساعت 9 شب به طور خودجوش شروع کردی به چرخیدن و 360 درجه روی پهلو دور خودت چرخیدی و من و بابا بزرگ و مامان بزرگت رو غافل گیر کردی. دوست دارم دختر نازنینم که هدیه تولدت رو خودت به ما دادی  و دل جماعت عاشق پیشه ای رو شاد کردی عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شیما
9 آذر 92 13:06
4 ماهگی پریای نازنین مبارک باشههههههههههههههههههه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون شیمای مهربونممممممممم
نجمه
10 آذر 92 9:10
ای جانمممممممممممممممممممممم خاله قربونت اینقد عزیز شدی وروجک هیجان بهترین کار رو می کنی اینجا می نویسی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
نجمه یادش بخیر روزی که نی نی وبلاگ و نشونم دادیی
ثمره
10 آذر 92 17:24
چهارمین ماهگردت مبارک جیگرممممممممم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون خاله جون
masoomeh
12 آذر 92 9:31
سلام مامان خانوم,ورود دختر نازت به چهار ماهگی مبارک,نوزادان تو این سن کارهای جدید میکنن که برای پدر و مادر خیلی شیرینه
آلاله
12 آذر 92 22:50
پريا جونمممممم چرخشت مباركككككككك عزيزم انشالله دنيا به كام تو و لينا و بقيه ني ني ها هميشه با زيباترين لحظان بچرخه !
mom_and_kid_momentss
پاسخ
مرسی خالهههه جونننننن ایشاللههههه
مامان نازی
17 آذر 92 0:50
سلام به دوست عزیزم و گل دختر نازش که اینقدر ملیح و ناز شده.شرمنده خیلی دیر بهتون سر زدم مدتی اینترنتم قطع بود. حالتون خوبه؟ میبوسمتون گلم.
mom_and_kid_momentss
پاسخ
نازی خیلی نگرانت بودمممممممممممممم خدا رو شکر که حالت خوبه ایشالله که کینای هم خوبههه ما هم به لطف خدا خوبیم ممنون
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:27
شروع چهار ماهگیت با حرکت چرخشیت مبارررررررررررررررررررک عزیزمممممممممممممممم
آیسان مامان ماهان
25 آذر 92 10:30
مامان خانومی عکسهای بیشتری بزار از پریا جونم
ندا مامان ویانا
9 دی 92 0:52
آفرین پریای زرنگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد