پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

روزانه ها 2

1392/11/1 13:53
نویسنده : mom_and_kid_momentss
1,269 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترک دلربای من حالا دیگه وسایلای روزانه تو دارن رنگ و بوی تازه ای به خودشون می گیرن. قطره آهن اضافه شده تو برنامه روزانت ،کتاب قصه هات که خیلی دوسشون داری ، او عروسک پروانت رو هم با شور و هیجان زیادی دست می گیری و هر بار که دو تا انتخاب برات می زارم بینشون حتمن این پروانت رو بر میداری .

دوست دارم خوشگل مامانی اینا برای من یه دنیا عشق و زندگی به همراه داره عاشقانه های من شده همین خورده ریزای با ارزش تو عزیز دلم، دست خدا تو دستات...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

marzi
2 بهمن 92 9:52
مانلی
2 بهمن 92 11:35
عزیزمممممممممممم کتاب می خوانه پریای ما ؟ دلم براش تنگ شد که
mom_and_kid_momentss
پاسخ
اره خاله دخترمون کتاب دوسته دل ما هم برای تو تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد