پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

بهار

1392/12/20 12:56
نویسنده : mom_and_kid_momentss
547 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عید داره سلولای مغزم رو قلقلک میده ، داره اون ته ته دلم و به لبخند وا می داره، داره من و شعف بارون می کنه.

 بوی بهار همیشه من و  از همه افکارای منفی ای که یه مدت تو خودم ریخته بودم حسابی دور دور می کنه ، بهار یه  شاخه گل سفید می چینه و میزاره گوشه ی موهام و شبنم می ریزه روی پاهای برهنم و سوقم میده به سمت یه رودخونه ی آروم تا دستم و بسپارم به جاری ی رود و چشمام و ببندم و نفس عمیق بکشم و دونه دونه سلول جدید جایگزین کنم تو این فسیلا ی کهنه ی درونم.

بهار من و خیلی دوست داره و می دونه وقتی میاد حال من و هوای من میشه حال و هوای ی دختربچه ی کوچولو ای که داره موهای عروسکش و شونه می زنه، واسه همین زودتر از موعد واسه من دلبری می کنه ، شکوفه می ده سبز می شه .امسال هم که یاس زردی که به نام پریا تو باغچه عاشقی ی خونمون با عشق و محبت بابا حسین کاشته شده بود زودتر از همه درختا سر باز کرده و یاس داده و بهاری کرده باغچه و خونه و دل و روح من و . یاس زرد پریا...

صدای پای بهار داره هر لحظه بلندتر می شه و احساس می کنم  دیگه هیچ کاری جز انتظار اومدن بهار نمونده واسم ، خیلی آروم و بی صدا هر روز از پنجره بیرون و نگاه می کنم و می شمرم دونه دونه نشونه های اومدنش رو با شور و حال.

بهار امسال یه دخترک ناز دارم که پاکه مثل خود بهار، که خالی  ی خالی ی خالی ی،  که سپید سپید سپیده مثل شکوفه های سیب بهار. بهار امسال من مادر دخترک پاکی هستم که مثل پری، یک پریاست. چقدر حس داشتن یه موجود پاک میون ما ادم بزرگای عجیب غریب حس قشنگی ی، حس بهار تو بهار حس واقعی ی پاکی ی پاک.

بهار میاد ،آروم آرومم و بی صدا اما پر از داشته ها... بهار اومدنت مبارک... بهار بودنت برای همه مردمان مبارک، بهار سبز کن همه ی خونه های انتظار رو ، سبز کن همه ی دلای بی قرار رو، بهار سبز کن همه ی آدمای روزگار رو، بهار مثل همیشه با سخاوت بیا ... مثل همیشه پر بیا ...

 

 

پسندها (1)

نظرات (14)

مانلی
21 اسفند 92 11:57
خوش به حال بهار که انقدر قشنگ تو دلت لونه کرده خوش به حال یاس زرد که اسم پریا ر و داره همه زندگیت بهاری دوست من بوووووووووووووووس
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خوش به حال من که تو رو دارم دوستم
زهرا
21 اسفند 92 21:12
سلام هیجان عزیز من یکی از خوانندگان وبلاگت هستم به تازگی خودمم صاحب وب شدم خیلی نوشته هاتو دوست دارم از خوندنش لذت می برم و احساس می کنم با یه نویسنده قدر و حرفه ای روبرو هستم ،خیلی قشنگ و پر از احساس می نویسی عاشق دختر نازتم انشاء الله 120 سال با سلامتی زیر سایه پدر و مادرش باشه به امید خدا سال جدید هم برات سال خوبی باشه اگه دوست داشتی به وب منم سری بزن خوشحال می شم عزیزم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام زهرای عزیزم ممنون که پیش من میای باعث افتخاره و ممنون عزیز دلم که اینهمه به من لطف داری دوست خوبم
ندا مامی ویانا
22 اسفند 92 12:09
بوی نو شدن می آید... ولی تو همیشه رفیق " کهنه" من بمان...
mom_and_kid_momentss
پاسخ
رفیق شفیق ندا جون بوس به ویانا
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:18
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:20
هیجان جوووووووووونم،سلاااااااااااااااام خوبی عزیزم،پریا جونی خوبه؟؟چه متن زیبا و دل انگیزی خدااااااااااااااایییه 16 سالی جوونتر شدم با این متن زیباااااااااااااا
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ااا مگه خودت 16 سالت نبود؟ عزیزم خدا رو شکر که پسندیدی
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:21
خیلی خوشحالم که وجود پریا جون اینقدر بهت آرامش و سرزنگی میدهاینام برا پریا جوووووووووونیم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
بوس بوس بوس
آیسان مامان ماهان
25 اسفند 92 9:22
پیش پیش عیدتونم مبارک،، نتیجه انتظارتون پر ثمر و پر برکت
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سال نو با تاخیر مبارک عزیزم
شیما
26 اسفند 92 18:34
هیجان جونمممممممم سال نو تون پیشاپیش مبارک باشههههههههههه ایشالا سال خوبی داشته باشید سالی پر از خیر و برکت و سلامتیییییییی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
شرمنده با تاخیر سال نو مبارککک
مامان سونیا
27 اسفند 92 23:11
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
mom_and_kid_momentss
پاسخ
برای همه انشالله
marzi
17 فروردین 93 14:03
سلام نازنین. سال نو مبارک. خوبی؟ پریای خوشگل چطوره؟ نوروز خوش گذشت؟
mom_and_kid_momentss
پاسخ
لام مرضیه عزیزم خدا رو شکر نوروز خیلی خوب بود حال هوامون رو عوض کرد پریا هم خوبه خدا رو شکر گلم. ایشالله به تو هم خوش گذشته باشه
فاطمه
18 فروردین 93 12:53
سلام مامان پریا جون ،خوبی عزیزم ؟پس کجاین شما مادر و دختر؟دلم براتون تنگ شده،بیاین
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام عزیزمممم اومدممممممممممممممم
ثمره
19 فروردین 93 16:23
سعیده
19 فروردین 93 21:32
چقدر زود میگذره................. ماشا الله به پریا صدای وبلاگت که اومد منو برد به روزای بارداری چقدر حال کردم خدا حفظتون کنه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
یادش بخیررر خدا سروشم رو حفظ کنه
ثمره
25 فروردین 93 15:23
دلم برای پریای عزیزم تنگ شده
mom_and_kid_momentss
پاسخ
وای ممنون خالههههه عزیزمم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد