پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

یک حس شبانه

1393/1/28 13:28
نویسنده : mom_and_kid_momentss
1,018 بازدید
اشتراک گذاری

آسمان شب گوشواره های خود را به تن کرده، می نوازد به چنگ نوای  آرام شبانه ی خود را با دست باد، می رقصاند موهای سیاه پریشانش را با ابر، چشم من به تماشای آسمان شب خیره، ذهن من درون تخت کوچک دخترک مانده...

زنانگی های من تا عمق آسمان شب مرا بالا می برد، نوازشم می کند، یادآورم می کند موهایم را پریشان  شانه ها کنم، لبهایم را قرمز آتشین، جانم را  مملو از حسی دلنشین، عشقم را مزه مزه می کنم در آرامش این شب سیاه ...

مادرانگی های من شب آرام می شوند آرام و بی صدا مملو از نگاه، دختر را درون تخت ، نفس های او چه پاک، کوک با نوای چنگ، مادرانه های من پای همین تخت کوچکش هر شب جان تازه می گیردش، نفس های من هم نوا با نوای چنگ...

با تکان کوچک دست ناز دخترک به خودم می آیم، اینجا کنار تخت نشسته ام ... شب خانه را در خواب برده است، من یک مادرم، یک زنم ... این دو نعمت نصیب من شدست ای کاش، ناب، آنها را در خودم پرورش دهم...

پریای من، این روزهای شیرینت برای ما دنیای لذت بخشی را رقم زده است، دنیای رنگارنگی را برایمان نقاشی کرده است. کوچکترین ذره از وجود تو ، من و پدرت را متوجه خود می کند ، برای همه چیز تو جان ما می تپد، دلمان بر می شود از زندگی. حالا دخترکی داریم با چهارتا دندون که صدا می زند مرا "ماما" صدا می زند پدر را "بابا"  وای خدای من این دو کلمه چقدر معنای بودن می دهد این روزها برایمان.

همه ی مادرانه های من نثار تو باد، همه ی وجودم از آن تو باد دخترک دلربای من، مادرانه هایم را مدیون بودن توام، پس با تمام وجود آن ها را به پای تو می ریزم  تا دلت همیشه پر باشد از عشق مادرات ، تا کم نیاورد...

 

پی نوشت: 1-پریا دخترک 6 فروردین برای اولین بار مرا ماما صدا کرد

                2- عکس: دست من، تو بابا در دست هم

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

زهرا
28 فروردین 93 20:50
سلام هیجان عزیز آسمان شبانه ات همیشه پر ستاره باد زندگی به کامت شیرین و دنیا همیشه برات رنگارنگ باشه مامان گفتن پریای گلم و بهت تبریک می گم عزیزم آرزو می کنم که دستانتون همیشه پر از عشق برای یکدیگر باشد
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام زهرای عزیزم ممنون واسه دعای قشنگ ایشالله که اسمون زندگی تو هم پر ستاره باشه خونت هم پر از عشق
شیما
30 فروردین 93 16:47
چه عکس قشنگییییییییی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
تو هم تا چند وقت دیگه تا دلت بخواد از این عکسای سه نفره میندازی مامان شیما
مانلی
31 فروردین 93 12:23
ماما روزت مبارک اونقدر مادرانه هات شیرینه که هر بار نوشته هاتو می خونم دلم برای مامانم تنگ میشه . تو از اون جنس آدمایی هستی که حتی قبل از مادر شدن هم مامان بودی . باور کن
mom_and_kid_momentss
پاسخ
وای عزیز مربونم ممنون که اینهمه با عشق می خونی منو بدون که خودت جنست مادرانه و لطیفه که همچین برداشتی داری از نوشته ها عزیز دلم
فاطمه
1 اردیبهشت 93 13:10
عزیزم این جمله رو چقدر قشنگ گفتی ،با خوندنش اشکم در امد، مرا "ماما" صدا می زند پدر را "بابا" وای خدای من این دو کلمه چقدر معنای بودن می دهد این روزها برایمان. خدای بزرگ نگهدار دخمل نازت باشه،عکس تونم خیلی قشنگ شده
mom_and_kid_momentss
پاسخ
عزیزم خودم هم با حرف تو اشکم دراومددد متشکرم از لطفی که همیشه به من و دخترکم داری فاطمه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد