پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

نظرات (21)

marzi
28 فروردین 93 14:23
خدا حفظش کنه برات. پریای دوست داشتنی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون عزیز دلم
علم روز
28 فروردین 93 14:49
با سلام وبلاگتون قشنگ بود خوشحال می شم اگر از بخش کودکان سایت من هم دیدن کنید http://elmeroz.com
زهرا
28 فروردین 93 20:53
وای خدا دیگه نمی تونم خودم وتحمل کنم باید یه گاز از این دختر ناناز بگیرم ماشاالله ماشاالله هزار ماشاالله یعنی من عاشقشم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ایشالله عکس نی نیه خودت زهرا جونننن . اروم گازش بگیریاااا
نیلوفر
29 فروردین 93 19:47
عسیسکممممم ماشاله خیلییییییی نازه پریا
لیلا
30 فروردین 93 11:06
عزیزممممممممممممممم ماشالله هزار ماشالله به این دختر ناز نازی روز مادر رو از صمیم قلبم بهت تبریک میگم هیجان جون ....انشالله دخترت زنده باشه پریا خانم گل و سایه ی شما بر سرش به سلامت یو دل خوش
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون لیلا جان منم به تو تبریک میگمممممممممممممم
لیلا
30 فروردین 93 11:34
الهی عزیزم .. خدا حفظش کنه ...
شیما
30 فروردین 93 16:47
عزیزممممممممم ماشالا هزار ماشالا چقدر بزرگ شده دخملی خدا حفظش کنهههههههههه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
عزیزمم خدا فسقلیه توی دل تو رو هم حفظ کنههه
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:29
هزار ماشالله به پریا خانم ناز و دوست داشتنی که روز به روز خانم تر از روز قبل میشه خدا حفظش کنه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان سونیا
31 فروردین 93 10:29
مادر نمــای قــدرت دنیـــای خلقـــت است مادر به مـا ز ایــزد یکتــا فضیـــلت است فـردوس را بــــه زیر قدمهـــاش مانده رب کـو را مقــام، بعــد خـــدا در عبـادت است روزت مبارک بانو
mom_and_kid_momentss
پاسخ
مال همه مامانا مبارکککک
مانلی
31 فروردین 93 12:24
پریای نازنین قربونت برم که هر روز داری شیرین تر میشی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خدا نکنه خالهی مهربون
ثمره
31 فروردین 93 15:37
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است
ثمره
31 فروردین 93 15:38
الهی قربوووووووووووون این دخمل طلا برم خداحفظش کنه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خدانکنه عزیزمممم ممنون که هستی
مری
1 اردیبهشت 93 11:41
ماشالااااااااااااااا چه ناز دخملون براش اسپند بدود مامانی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
با تشکر فراوانننننن
فاطمه
1 اردیبهشت 93 13:02
ماشاالله به پریای نازو دوست داشتنی،عزیزم خدا حفظش کنه برات روز مادر مبارکت باشه عزیزم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
دوست خوب و مهرونم ممنونم که همیشه کنارمونیییی
رویا
7 اردیبهشت 93 16:15
سلام خدای من ماشاء الله چه خوشگلتر تر تر شده پریا جون خدا حفظش کنه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام رویای عزیزم چشمای قشنگ شما قشنگتر میبینه
maryam
14 اردیبهشت 93 10:12
به به چه دختر کوچولوی ناریخدا حفظش کنه چه مامان با سلیقه ای که هم چین وبلاگی واسه دخترش درست کرده.
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون مریم جان نظر لطفته در ضمن وبلاگت ارور دا نتونستم واردش شم چراااااا
ندا
14 اردیبهشت 93 13:05
هزار ماشاالله به پریای ناز فرشته کوچولو
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 9:42
ای جااااااااااااااااااااااااااااان دلم چه ماه شده پریا جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 9:43
ای خدا من میخوام یه گاز گنده از لب و لوچه پریا جونی بگیرررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممممم،یکی منو بگیرهههههههههه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
نههههه
مامانی ماهان جون
20 اردیبهشت 93 9:44
هزار هزار ماشاللهخدا حفظش کنه ..خیلی خوشگل شده پریا جونی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون عزیز دلم لطف داری ایشالله خدا همه بچه ها رو حفظ کنه
الناز(ممول)
23 اردیبهشت 93 2:16
الهی فداش شم ماشالا چه خانومی شده جیگر طلای من
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون الناز جون. حالت خوبهههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد