پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

دنیای کودکانه

1393/2/29 14:39
نویسنده : mom_and_kid_momentss
466 بازدید
اشتراک گذاری

صدای شخصیت های بی سر و ته یه کارتون عجیب غریب، خونه رو پر کرده بود . یه نگاه به تو انداختم که چجوری با شور و هیجان به تی وی نگاه می کردی و ذوق زده شده بودی. واسم جالب بود یعنی چی داری می بینی که اینهمه دلت و شاد کرده هیجانت رو برانگیخته. دلم خواست یه لحظه دنیا رو از زاویه دید تو ببینم و توی موقعیت تو قرار بگیرم شاید منم اونجوری به راحتی مثله تو با یه کارتون ارتباط برقرار کنم، بخندم و دلم شاد شه و بچگی کنم. آروم نشستم کنارت، خودم و خم کردم، جمع کردم  و ارتفاعم رو با هر سختی که بود هم قد تو کردم...

وای عجب دنیای عجیب غریبی... یه میز غول پیکر که با یه گلندون سیاه و بزرگ روی مرکزش دقیقن جلوی چشمام بود، چنتا ظرف شکلات و آجیل و ... همه سطح میز رو پوشونده بود و زوایای دید من و کمتر و کمتر می کرد، یه تی وی بود که نصف اعظم اون پشت میز پنهان شده بود و یه قسمتهایی از تی وی هم به واسطه گلدون روی میز دیده نمی شد، از گوشه و کنارای اینهمه اشیا می شد دید که یه سری تصاویر رنگی و صدا دار در حال بخش شدنه ولی اصلن نمی شد تصویرا رو به خوبی بهم وصل کرد، مثل یه پازل می موند که تعداد زیادی از قطعاتش گم شده باشه! من بیشتر کلافه شدم تا اینکه لذت ببرم... همونجا روی زمین کنار پاهات دراز کشیدم و نگاهت کردم ، همچنان مشغول تماشای تی وی بودی و هر از گاهی یه نگاه به من می نداختی و با لذت هرچه تمام حس تماشای تی وی رو واسه من با حرکاتت نشون می دی... حس خوبی که اون لحظه داشتی... حس تماشای یه پازل ناتمام برای تو چقدر لذت بخش بود. همین که این همه توانمند شده بودی تا بشینی و ببینی و بشنوی و بخندی و دست بزنی رو چقدر قشنگ شکر گذاری می کردی با شادی هات، همین چند تکه رنگ و صدا تو اون لحظه شده بود یه دنیا شادی واسه تو...

ای کاش ما ادم بزرگا همیشه دنبال همه چیز کنار هم نبودیم واسه شاد بودن و خندیدن.

دنیای کودکانه امروز تو  یه درس زندگی بود واسه من تا آروم و قرار بگیرم با همین هایی که هست، همین چند تکه داشته ها همین چند تکه های زندگی...

دنیای کوچولوی شاد تو می ارزه به دنیای بزرگ و خیلی بزرگ و بزرگتر ما ادم بزرگایی که شاد بودن رو بلد نیستیم خوب زندگی کنیم.

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

سعیده
29 اردیبهشت 93 14:48
نازنین عزیزم این روزها چقدر مادریم ما چقدر کودکیم و چقدر بزرگتر از قبل قربون پریای عزیزم برم با این عکسای نازش سلامت باشید و شاد دوستم ممنون به خاطر لطفت
mom_and_kid_momentss
پاسخ
اره سعیده چشمامون دنیا رو یه جور جدید میبینه خدا رو شکر که فرشته هامون شدن واسه ما بهانه ای تازه
مانلی
30 اردیبهشت 93 13:02
اولا که اون ظرف شکلات و آجیل رو بردار بیار اینجار دور هم بخوریم. هم جلوی چشم اون بچه رو خالی می کنی هم من حال می کنم سر راهت دانمارکی هم بخر دوم یه خورده دخملو ببر جلوتر . چرا سختی میدی بهش خب ؟ خخخخ سوم حالا چی میدید ؟ چهارم قربون ذوق کردنش بره خاله که دلش یه ذره شده براش پنجم عاشقتم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ششم منم عاشقتم دلبرک ماه من خوب جای نشستنش اونجاست خخخ البته الان دیگه روی میز رو خالی کردم چون دائم در حال پله نوردی روی میزه
marzi
31 اردیبهشت 93 11:39
چه نکته جالبی رو گفتی. تا حالا اینطور بهش فکر نکرده بودم. خدا پریا رو واست نگه داره. خب یه کم اونور تر میذاشتیش طفلک تصویر رو خوب ببینه.
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام مرضیه جون حالت چطورههه عزیزم خوب چیدمان ما یه جوریه که نمیشه اما خوب تمهیداتی واسش ترتیب دادم بعد از اون
مامان نازی
31 اردیبهشت 93 15:30
سلام عزیزم.دلم خیلی براتون تنگ شده بود.دوستون دارم.خیلی وقته پیش ما نمیاید.پریای ناز رو ببوس که خیلی نازه.
mom_and_kid_momentss
پاسخ
عزیزممممم دل منم برای شما دوتا مادر و دختر دوست داشتنی تنگ شدهه
niloofar
31 اردیبهشت 93 20:33
عسیسممممممم دنیای بچه ها خیلیییییییییی قشنگ و بی غل و غشه. انقدر دلشون صاف که با هر چیز کوچیکی شاد میشن و ذوق میکنن. خدا برات حفظش کنه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خدا دختر گل تو رو هم حفظ کنه ایشالله
زهرا
8 خرداد 93 18:30
سلام هیجان عزیز قربون پریا با این ذوق کردناش و تلویزیون دیدناش . بله باید گاهی کودک شد برای قشنگ دیدن زندگی و شاد بودن همیشه تو زندگی شاد باشید .
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون که هستی
ثمره
17 خرداد 93 19:30
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام گلم ببخشید یه مدت نبودم ازت بی خبرمممممم
فاطمه
25 خرداد 93 11:39
وای خدای من چه کار بامزه ای کردی نشستی کنار نی نی و از زاویه دید نی نی به دنیا نگاه کردی ،خیلی برام جالب بود،مامان با ذوق
mom_and_kid_momentss
پاسخ
یعنی کارم خنده دار و خنگ نبوده فاطمه؟
ندا مامی ویانا
31 خرداد 93 14:07
عزیز دلمممممممم...قرتی خانم همیشه شاد و خندون باشی..
mom_and_kid_momentss
پاسخ
تو و دختر خوشگلت هم نیز شاد و خندان
فاطمه
7 تیر 93 13:20
نه عزیزم کارت فوق العاده بود
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون از نظرت عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد