پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

داشتن تو

1393/3/31 15:38
نویسنده : mom_and_kid_momentss
483 بازدید
اشتراک گذاری

پرده ها رو کنار زدم  تا روشنایی های خورشید که از صبح پشت پنجره منتظر نشسته بودن راهشون و  باز کنن و بیان بشینن توی خونه، گوشه پنجره رو باز کردم تا صدای بازی ی بچه های توی پارک با صدای بازی و  شادی تو ادغام شه و حس خوب زنده بودن دنیا رو دور بزنه گوشه گوشه ی خونه، چند تا شاخه ی گل رز سفید انداختم توی گلدون روی میز و شر شر پرش کردم از آب زلال و یه حبه قند هم واسه دلخوشی ی خودم که بلکه هم چند روز بیشتر میهمونمون باشن گذاشتم تنگ گلا، لباسای خشک شده رو یکی یکی روونه طبقه های خودشون کردم، قابلمه غذای کوچیکت رو  روی اجاق دائم چک می کردم و ... تو هم پا به پای من از این اتاق به اون اتاق از این گوشه به اون گوشه چهاردست و پا می آمدی و گه گاهی هم پاهای مامان و می گرفتی تا وایسی منم به احترام تو می ایستادم تا تو به کار جذابت برسی و با هم لذت ببریم و دست و هورا بگیم و بعد هم راهمون رو می گرفتیم و می رفتیم ... همپای هم، قدم به قدم با هم...

چقدر امروز ریتم زندگی آروم و دلنشینه توی خونه...

دخترکم حالا دیگه ساعت های خونه رو چنان پر می کنی که تا به خودم میام می بینم ماه در اومده و ستاره ها چشمک می زنن... این روزها گذر عقربه های ساعت برام مفهومی ندارن، گذر زمان رو نمی خوام، صبح که میشه دلم شب رو نمی خواد، شب که میشه صبح رو به انتظار نمی شینم ، فقط و فقط دلم این لحظه های تو رو می خواد این دقایقی که دارم باهات زندگی می کنم و کودکانه هات رو که می بینم و حال خوبی که با بودنت دارم.

از دور که نگاهت می کنم باورش برام سخته که  چقدر زود گذشته و بزرگ شدنت چقدر داره به سرعت پیش  می ره، انگار اصلن یادم نمیاد تو یه فرشته خیلی کوچولو بودی و حالا داری واسه من می رقصی و دست می زنی و  دور و برت رو با هیجان واسه من  توصیف می کنی...

حال خوب این روزهای خونه ی ما مدیون تو و بزرگ شدن های توئه، مدیون خدای بزرگ ههمون...

یه دختربچه کوچولوی بزرگ شده تو هر خونه ای که باشه بی برو برگرد حال اون خونه خوبه خوبه و  صدای شادی از آجر آجر اون خونه بالا می ره و ابرای بالای اون خونه قطعن دارن تو آسمون می رقصن و  حتمن حتمن خدا  چشمش رو از روی اون خونه یه لحظه هم بر نمی داره ... پریای نازنین... دختر قشنگ من چقده حس خوبیه داشتن همه ی اینا کنار هم... 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مانلی
3 تیر 93 9:35
یه دختر بچه کوچولو تو یه خونه .. یه تصور قشنگی خوشحالم که این نعمت دوست داشتنی رو داری دلبرکم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
این نعمت رو برای تو هم ارزو می کنم عزیزکم
فاطمه
7 تیر 93 13:27
عزیزم، خدای بزرگ دختر گل و قشنگت برات حفظ کنه و شادی تو لحظه لحظه زندگیت مثل همیشه موج بزنه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
فاطمه جون تو یکی از دوستای خوب و پر و پا قرص منی ممنون که هستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد