پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

بایدهایمان

1393/10/6 16:39
نویسنده : mom_and_kid_momentss
408 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی کار داریم... خیلی کار برای وقت های با هم بودنمان.

یک عالمه کار که باید زمان صرف شود برای دیدن ثمره های آن... یک کارهایی که شاید چندین سال شاید هم کمی آن طرف تر زمان بگذرد تا حال ما را از خوب هم خوب تر کند و لذت ببریم با هم، از انجام اینهمه کاری که بر ما گذشته است.

یک عالمه کار که گذر زمان یادمان دهد اینها کار نبوده خود زندگی بوده که من و تو داشتیم صرف هم می کردیم برای برداشت یک حال خوب اساسی.

یک کارهایی که زمان لازم است و صبر و حوصله. از آندسته کارهای مادر و دختری که وظیفه نیست، حقمان است و باید بستانیم این حقمان را از یکدیگر و برایش دل و جان بگذاریم تا حالمان را خوب کند. حال امروزمان را و به امید او، حال فردایمان را. یک کارهایی که همین امروز وقت انجامش است، همین امروز، همین ساعت، همین لحظه.

دست کوچکت را در دستهای مادرت بگذار، قرص و محکم... برویم به کارهایمان برسیم، کارهای کوچکی که بزرگ می کند دلمان را، خوب می کند حالمان را و می سازد روزهایمان را...

برخیز دخترکم، برخیز... زمان مال ماست. فردا در انتظارمان... دست هایت را به من بده... حال خوب حق ماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

✍ مری
6 دی 93 19:38
مامان خاطره
6 دی 93 20:51
ممنون نازنینم!! خیلی سردر گم بودم، تصمیم گرفتن برام سخت بود. . . با حرفات کمکم کردی قاطعانه تصمیمم رو بگیرم راست میگی این حق ماست، و حق فرشته هامون! حق ماست که با تمام وجود برای کارهای کوچکی که دلامون رو بزرگ میکنه وقت و انرژی بذاریم.
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خدا رو شکر خاطره عزیزم. چقد حس خوبی بهت دارم
ثمره
13 دی 93 0:27
میبوسم دستان فرشته ی نازت را مادرانه هایتان پایدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد