پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

خونه ی ما

1393/10/23 15:10
نویسنده : mom_and_kid_momentss
529 بازدید
اشتراک گذاری

خونه ی ما دوره دوره

پشت کوه ها  ی صبوره

پشت دشتا ی طلایی

پشت صحرا ها ی خالی

خونه ماست  اونور آب

اونور موجاااا ی بی تاااب

پشت جنگلااااا  ی سروه

توی رویاست  توی ی خواب...

یه روز از روزای زندگی ما دخترکم با یه عالم احساس کنارم نشست و تکرارکنان می گفت: "مامان خونه ی ما خونه ی ما"، اولش متوجه نمی شدم منظورت چیه و برات خونه ی خودمون رو توصیف کردم اما دیدی مامان ذهنش خیلی دوره از خواسته ی تو ، برام شرح دادی: "خونه ی ما دوره گلابی داره پسته داره ".

منم یه مادر عاشق و ذوق زده مثل همه مادرهای دنیا و شگفت زده از شنیدن این جمله ها پریدم بالا و این آهنگ و واست دانلود کردم و الان خونه ی ما چهار ماهه شده جزو لاینفک روزانه ها و شبانه های دخترکم و به جرئت می تونم بگم همه این ترانه رو حفظی و باهاش می خونی باهاش می رقصی باهاش اشک تو چشمات جمع می شه باهاش زندگی می کنی تصویرهاش رو نقاشی میکنی در قالب خط خطی های کودکانه و برای ما توصیفشون می کنی (قبلن یه بار تو ماشین شنیده بودیش).

چقدر دوست داشتننی ی خونه ی ما خونه ای دور و رنگارنگ خونه ای شاد و دلتنگ خونه ای که انگار مال امروز نیست یه خونه که تو مغز همه ما خاطره ازش هست یه خونه که آدم و دور می کنه از زوایای تاریک زندگی و بودن های نمایشی ی امروزی یه خونه که خونه ی ماست اما دوره دوره...

خیلی دارم تلاش می کنم تا خونه ی امروزی ما هم برات شاد و کودکانه و خالی از موانع کودکانه هات باشه یه خونه که شبیه خونه ی مرجان فرساد نیست اما یه خونه ی آزاد برای زندگیست یه خونه که گیلاس و آلبالو نداره جنگل و دریا نداره  کوه  و دشت و صحرا نداره حوض ماهی و تاب بازی نداره اما داریم با هم، همه ی این داشته های قشنگ دنیا رو تو خونمون در عالم خیال تجربه می کنیم و گه گاه به همه اونها سر می زنیم و همین که خنده به لبات می شینه و حالا دیگه می دونی همه این قشنگیا چه شکلی هستن و نباید خودمون رو ازشون دور کنیم و در انزوای سرد امروز کز کنیم، همین ها برای ما دلچسبه برای ما شیرینه برای ما کارسازه اصلن برای ما یه دنیاست یه دنیای رنگارنگ یه دنیا تو خونه ی کوچیک ما یه دنیا که تو جزئیاتش رو می شناسی باهاشون مانوسی 

 

باید نوشت: این ترانه ی دل انگیز رو خانم مرجان فرساد می خونه با صدای دلنشین و روح نوازش. ممنون مرجان فرساد بابت این ترانه ، بابت اینکه خونه ی ما رو با دنیای خونه ی ترانه خودت آشنا کردی. یه چیزی تو این ترانه هست که یه کوچولو تو این سن و سال و شیفته و خواهان خودش کرده ممنون بابت اون چیز.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ღآرمیتا و آنیتا ღ
23 دی 93 16:16
سلام مامان مهربون وبلاگ بســـــــــیار زیبایی دارید اگر با تبادل لینک موافقید خبر بدید ممنون
niloofar
24 دی 93 19:29
ای جووووونمممم دخترک باهوش شیرین زبون. نازنین جون در این که مادر بی نظیری هستی شک ندارم. اینقدر به دنیای دخترت نزدیکی و توجه داری که زود همه خواسته هاش و میفهمی و باهاش همصدا میشی. آفرین به تو
mom_and_kid_momentss
پاسخ
نیلوی عزیزم ممنون از اینهمه لطفی که به من داری من پیش شما ها درس پس میدم عزیزم. کار ماها همینه توجه توجه توجه
فاطمه
4 بهمن 93 13:11
سلام هیجان چقدر از خوندن نوشته هات لذت بردم چقدر با من فرق داری من خسسته اما تو با عشق یادمه زمانی که باردار بودی هم عشق داشتی من نمی تونم مثل تو باشم همش دنبال ارزوهای خودم هستم خیلی دخملی زود پیشرفت کرده ماشالله پسر من هروقت دلش ببخواد یک کلمه قلمبه می گه
mom_and_kid_momentss
پاسخ
فاطمه عزیزم مگه میشی تو عشق نداشته باشی مطمئنم تو هم یه مامانی که با تمام جون و دل واسه پسر ماهت وقت و عشق صرف می کنی اما خوب عزیزم گاهی ادما نحوه ابراز درونیاتشون با هم فرق داره. راستش ارزوهای من واقعن خلاصه میشه تو پریا یعنی کلن نازنینی که قبل بودم نیستم و البته این موضوع من و دلشاد می کنه . و صدالبته مامان شدن نباید مانع و سدی باشه واسه ارزوهای خودمان تو هم خوب می کنی به اروزهای خودت فک می کنی نگران این مورد نباش
مامان خاطره
19 اسفند 93 14:11
عزِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــــــــزم این فرشته ها چقدر شبیه همن!!!! آترین من هم عاشق همه ی کلیپ های مرجان فرساد ه آترین به خوبی پریا صحبت نمیکنه ولی آهنگ کلیب خونه ی ما رو میخونه و ریتمش و میگه تا براش بذارم عزیزم سنبله های دوست داشتنی
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ای جونم اترین عزیزممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد