پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

فلسفه و منطق

1394/6/16 10:27
نویسنده : mom_and_kid_momentss
705 بازدید
اشتراک گذاری

 

توی ماشین در حرکت...

 توی صندلی خودت نشسته بودی چشمت به وسایل توی دست من می افته. کمربندا باز می شن از روی صندلی بلند می شی میای تو بغل من،  و این حرکت در طی 45 دقیقه بالغ بر 30 بار اتفاق می افته...

- پریا دخترم می تونم یه چیزی بهت بگم؟

: آره مامان اشکالی نداره

- پریا تنم درد گرفت گرمم شده میخوام یکم تنها باشم

: آخه من نشستم

- آخه شما دائم داری می ری و میای من گرمم شده استخونم درد گرفت

: خودم ی معاینه می کنم الان دخترم! خودم پیشتم اصلن نگران نباش

_ آخه منم آدمم،  منم  ی وقتا می خوام تنها باشم سرم تو کار خودم باشه  این و می دونی؟

: چی و؟

- همین که گفتم منم آدمم

: نه ه ه ه ه ه ه نیستی که!!!

- پس چی ام؟

: شما از اول که از دنیا اومدم مامان من بودی

بعدشم بغلم کردی و بوسیدی و ناز و نوازش همونجا هم خوابت برد

 

آره شایدم درستش همینه من که آدم نیستم من مامان توام...

اینجاست که بین فلسفه و منطق من شکاف ایجاد می شه و فکر می کنم یه مامان باید خیلی از یه آدم  فاصله بگیره! باید چند قدم جلوتر باشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه
31 شهریور 94 18:04
ماشالا به دختر باهوشتسرزبونش به خودت رفته هاااماشالا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد