پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

دوشنبه ها- چی درست کنیم

1393/10/1 15:59
نویسنده : mom_and_kid_momentss
486 بازدید
اشتراک گذاری

شب و روز من و تو پر شده از با هم بودن هایی که نه تنها تو رو سرگرم و خندان می کنه بلکه چندین برابرش مامان رو دلشاد می کنه. اینهم جزو اون دسته از داشته هایی ی که به یمن بودن تو  نصیبم شده.

یه قسمت از دوشنبه های من و تو اختصاص داره به درست کردن یه چیزی، به چیزای کوچیک و پیش پا افتاده ای که واسه ما دوتا خیلی هم بزرگ و هیجان انگیزه. می گردیم دور تا دور خونه و از بین خرت و پرتا یه چیز پیدا می کنیم و بنا به علاقه های تو با هم تبدیلشون می کنیم به یه چیز دیگه. کم کم به فراخور سن و سالت همه اینها رو محول خواهم کرد به خودت و دستای کوچولوی خودت و خواسته ی خودت . دلم خواست تا یه وقتا و بعضی از دوشنبه هامون رو اینجا هم به یادگار بزاریم واسه همدیگه.

چوب بستنی از اون چیزایی ی که تو خیلی باهاشون سر و کار داری و وقت می گذرونی همین شد تا بشینیم و با هم چنتا حیوون از توشون دست و پا کنیم...

چند روزه که این خانم گاوه و آقا گربهه شدن دوستای جدید تو و باهاشون یه عالمه بازی می کنی و شبا هم میاری کنار خودت و  تو شنیدن قصه های شبانمون شریکشون می کنی و حتمن  هم باید نامی ازشون توی داستانامون ببریم و البته ناگفته نماند که خیلی هم سعی می کنی تا چشماشون رو از جادر بیاری و خیال خودت و راحت کنی.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان خاطره
5 دی 93 0:25
عـــــــــــــــــــزیزم پیشی و گاوی شو ببین !!! آفرین پریای خوشگلم موفق باشید . . . نازنین جون ما هم ازین کلاسای خونگی مادر و دختری داریم، خیلی هیجان انگیزه پس حالا که اینطور شد من و آترین هم از این به بعد کاردستی هامون رو توی وبلاگ میذاریم تا از کارای خوب هم ایده بگیریم ضمنا چه کار خوبی کردی که یه روز مشخص برای این کار گذاشتی خانومی !! مال ما خیلی برنامه ریزی شده نبود، باید بیشتر جدی بگیرم
mom_and_kid_momentss
پاسخ
خاطره جون بهترین کلاسها همین کلاسهای خونگی مادر و فرزندیه ممنون که برای ما هم ایده هات رو به نمایش میگذاری عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد