پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

لالایی 1

1391/11/18 13:04
نویسنده : mom_and_kid_momentss
461 بازدید
اشتراک گذاری

لالا    لالایییییییییییی

        لالا   لالایییییییییییییییی

عزیزززززززززززززززک مـــــــــــــن

آرام جانـــــــــــــــــــــــــــــــــم

وقتی که خواااااابییییییییی، صورت نازززززت، مثه یه ماه ه  ه ه ه ه ِ

وقتی بیداریییییییی،  مثه ستاره ه ه ه ه  شادی میاره ه ه ه ه ه

لالالالایییییییی    لالالالایییییییی    لالا  لالایییییییییی لالالالایییییییییییییی

بخواب که مامااااااااان غرق تماشااااااست، چشماش بیداره ه ه ه ه ه ه

رو به فرداهااااااست

لالا   لالالااااااااااا  لالا   لالاییییییییییییی

                    لالا  لالالااااااااااااااا   لالا  لالایییییییییییییی

بخواب که فردا یه روز دیگه ه ه ه ه، رو به امیده ه ه ه ه ه ه

یه روز دیگه ه ه ه ه براااای دنیااااااااااااااااا، تا قدر تو رو بیشتر بدووووووووووون ه ه ه هِ

بخواب که امشـــــــب دنیا برااااااای ی ی ی ی ی، خوابیــــــــــــــدن توووووووووووووو

لالا  لالاییییییییییی

لالا می خونه

ناز قشنگــــــــــــــــــم، ماه تو خونــــــــــــــــــــــم

گل روئیــــــــــــــده تو جان و روحــــــــــــــــــــــــم

خوابیدددددد ن تووووووووووووووو چه پاک و سادددددست

انگار فرشته  ه ه ه ، اینجاست کنااااااارررررررررررررررررررررم

لالالالایییییییییییییییییی لالالالایییییییییییییییییییییی

لالالالاییییییییییییییییییییی لالا  لالاییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مری
19 بهمن 91 17:58
اییییییییییییی جانم لالالالایی...یعنی کی میشه هیجان جونم بغلشون کنیم و اینو بخونیم

به وبم سر بزن یه جا دعوتت کردم دوس دارم قبول کنی
بغلشون میکنیمممممم و میخونیممممم
چشم عزیزم از الان قبول کردم دعوتت رو نخونده

مانلی
19 بهمن 91 18:16
بخواب که مامان غرق تماشاست

چه بی تکلف قلقلک میدی وجودمو هیجانم
واسه اینه که وجودت کاملا آماده پذیراییه این فرشتس عزیزم

رویا
19 بهمن 91 22:28
عزیزم
خیلی قشنگه
مرسی خاله رویا جونم

نیلوفر
20 بهمن 91 22:48
گلم چه لالایی نازیییییییییییییی

لالا لالاییییییییییییی لالا لالاییییییییییییییییی
نیلو جونم مرسییییی که پسندیدیییییی

خانمـ شَپول
21 بهمن 91 0:18
ای جانم
منم دارم لالایی حفظ میکنم
آفرین به تو مامان خوب

هیجان
21 بهمن 91 9:11
دوستان نمیدونم چرا نظرات بعضیا رو قبول نمیکنههههههههههه من بازم سعی خودم رو میکنم ایشالله که قابل رویت شه منو ببخشین
مری
23 بهمن 91 10:22
خصوصی داری
کو کجا من نمیبینم عزیزم

شیما
23 بهمن 91 13:31
سلام هیجان جون لالاییت خیلیییییییییییییی قشنگ بود
بازم بیشتر بنویس از خودتو نی نی نازت
مرسی شیمای عزیزم

مری
23 بهمن 91 18:54
سلام عزیزم منم اطلاع زیادی ندارم تو وبم نوشتم شما فقط باید یه پست باعنوان اینکه چرا وبلاگمو دوس دارم بذاری... و توش سه تا از دوستاتتو دعوت کنی...فک کنم از طرف نی نی وبلاگ هم باشه


بزن اخرین نظرات خوانندگان اونجا خصوصیارو نشون میده عزیزم
بوس به مامان مری عزیز که منم وبلاگش رو دوست دارم

زندگی شیرین من
23 بهمن 91 23:23
خیلی قشنگ بووود هیجان جونم...
یعنی میشه یه روزی بیاد که منم بتونم این لالایی رو واسه نی نیم بخونم
فاطمه عزیزمممممم من مامان هیجان این قول و وعده رو به تو میدم که این روز اصلن دیر نیست و به زودی میاد و کلی لالایی داریم اون موقع که همگی می خونیم عزیز دلم تو شایستگیش رو داری

الناز(ممول)
23 بهمن 91 23:43
سلام هیجان جون خودم
خوبی عشقم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبر؟نی نی خوشگله خوبه
قربونش برم من
چه لالایی خوشملی مامان نی نی بلده و میخواد براش بخونه خوش بحال این نی نی
مراقب خودتون باشید
بوسسسسسسسسسسس
برام دعا کن
الناز عزیزممممممممم سلام دیشب داشتم محاسبه میکردم زایمانت رو که دو روز دیگست خدا میدونه که از صمیم قلب آروزی بهترین زایمان رو برات دارم و منتظرم تو پسر قشنگ صحیح و سلامت به خونه بیاید و برامون از روزای با هم بودنتون بگید خدا به همراهتون باشه دوست خوب من فردا روز موعود توئههههههه

ثمره
24 بهمن 91 12:16
سلام هیجان جوووووووونم
دلم واستون تنگ شده بود مخصوصا واسه ی لوبیای سحرآمیزوجودت
انشالله نی نی نازت بیادبغلت واین لالایی نازو واسش بخونی.وهردو بهترین لحظاتو سپری کنید
از احوالات نی نی بگو؟؟؟؟؟
عزیزم مرسی مهربون نی نی خوبه ایشالله شنبه میرم سونو میام میگم همه چیز رو

شیما
24 بهمن 91 18:00
هیجانننننننننننننننن جون بیا ببین وبلاگم چه خبره
بیا ببین خدا دل مارو هم شاد کرد
خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت
شیمااااااااااااااااااااا وای مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک مبارکککککککککککککککک
شیما وبت چرا قطعههههههههههههه؟؟؟

زندگی شیرین من
30 بهمن 91 10:07
سلام هیجان جونم...
خوبی گلم،نی نیه نازت خوبه...
بووووس واسه هیجان و نی نی جونش
زود بیا از حال نی نی جون واسمون بگوووووو
مرسی فاطمه جونم چشم میام مینویسم راستش چند روزی خیلی سرم شلوغ بوده وقت نکردم متاسفانه

شیما
1 اسفند 91 12:03
سلام هیجان جون خوبی نی نی گلت خوبه
خیلیییییییییییی خوشحال شدم که نی نیت دخملیه خدابراتون حفظش کنه دیگه کم کم براش لباسایی خوشمل دخملونه بگیر
ایشالا خدا ما رو هم لایق بدونه و یه دخمل طلا به ما هم بده
شیمای عزیزم ایشاللهههههههه

مامان عاطفه
2 اسفند 91 1:12
سلام عزیزم.لالایی نازی بود.انشالله تو اغوشت براش بخونی
ممنونم عزیزمممم

مامان نازی
2 اسفند 91 10:55
سلام عزیز دلم.حالت خوبه؟نی نی خوبه؟
سلام عزیز دلم مشتاق دیداررررررر ما خوبیم بوس به روی ماهت احتمال من فرشته منم مثه کیانای عزیزم یه دختر گلهههههه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد