پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

لالایی 2

1392/3/8 9:25
نویسنده : mom_and_kid_momentss
460 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم

بال پروازم

 آهنگ سازم

مامان و بابا روت و می بوسن تا بری لالا

لالایی   لالا   لالا  لالایی

دختر نازم 

 راز و نیازم  

 نور چراغم

ستاره هر شب روشن می مونه

تا که تاریکی بره از خونه

لالایی    لالا   لالا لالایی

چشمات و ببند

تو هم با خورشید، تا صبح لالا کن

دنیا رو خواب کن

لالایی   لالا   لالا   لالایی

لالالالایی     لالا لالایی

 

توضیحات:  عزیز دل مامان امروز صبح توی تاکسی این کلمات اومد تو ذهنم داشتم واست زمزمه می کردم دیدم خوشت اومد تکون میخوردی گفتم بنویسم تا بعدترها هم برات بخونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مانلی
8 خرداد 92 11:37
خوش به حال دخترک نازت
عزیزم

ثمره
8 خرداد 92 12:08
دارم به این دختر حسودی میکنماااااااااااااااااااااامنم لالایی میخواااااااااااااااااامنیست کم میخوابملالایی هم میخوام
عزیزم بیا بغلممممممم برات لالایی بگم
دیگه تو باید لالایی هات رو جمع کنی تا برای نی نیه خودت بخونی به خودت قد نمیده عزیزم

نیلوفر
8 خرداد 92 15:13
عزیزممممممم مادر و دختر چه حساسنننن.

آفرین به این مادر.
کاش دخترم به حساسیه من نباشه نیلو
فک کن بچه تو چه حالی کنه با یه مامان همه فن حریف عاشق پیشه

مامان سونیا
9 خرداد 92 17:12
وای چه لالایی قشنگی خوش به حال دختر نانازتون با این مادر که هر لحظه برایش شعرتری خواهد سرود وعاشقانه ترین ترانه هارا سرخواهد داد
چقدر احساساتتون زیباست و بیانتون عالی واقعا لذت میبرم از دست نوشته هاتون نمیدونم شغلتون چیه ولی نویسندهای قابل و با توانایی بسیار بالایی رو در مقابل خودم میبینم که غرق د نوشته هاش میشم و این چند باری که وبتون اومدم سرشار از لذت شدم واقعا زیبا مینوسید من که هیچی بلد نیستم از احساسات و ادبیات و ... خیلی دوست داشتم میتونستم برای دخترم وبه نام سونیا عزیزم شعر بگم ولی متاسفم که نمیتونم خوش به حال دختر شما که چنین مادری داره
راستی برای دخترتون هنوز اسمی انتخاب نکردید ؟

در ضمن شما در لینک دوستان ما هستید ولی ما چی؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیز دلم وای شرمندم کردی با اینهمه لطف که به من داری
عزیزم تو هم خیلی قشنگ برای دخترت مینویسی اصلن خودت و به مخاطره ننداز هرکسی یه جور احساساتش رو بیان میکنه من و خیلیای دیگه هم وقتی نوشته های تو رو میخونیم لذت میبریم سونیا به مامانش افتخار میکنه عزیزم
الان دیگه لینک منی

مامان ماهان
12 خرداد 92 9:16
هيجان جونم تبريك ميگم كه اين همه احساس خوب برا دخملي خوشبخت كه تو ميخواي مامانش بشي داري...با اجازه لالاييت رو برا پسمليم ميخونم ..البته با ذكر منبع..اجازه هست
عزیزم ممنون از حسن نظرت این و بایددر مورد خود تو بگیم عزیزم. لالایی هم قابل نداره ماهان هم عزیز دل منه خوشحال میشم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد