پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

یک بهانه برای کودکی

1391/8/24 9:37
نویسنده : mom_and_kid_momentss
262 بازدید
اشتراک گذاری

کودکی هایم را ورق میزنم تا به حیاط خانه میرسم یک حوض داشت یک حوض نه ، آن زمان برای من یک دریاچه بود برای خود. روزهای پر و خالی کردن حوض برای من روزهای شادی و ترانه بود، آن روزها انگار جهانی را می ساختم ز نو ، انگار همه ی پروانه ها آن روزها در حیاط خانه ی ما رقص می کردند برای من کنار  حوض.

حوض، چه بهانه شیرینی بود برای زندگی، برای شاد بودن کودکی، برای خندیدن کودکی، برای هیاهوهای کودکانه ام، برای آنکه یک روز کنار باغچه در حیاط، روز عید من شود.

وای چقدر یک حوض آب ، بهانه شیرینی ست برای کودکی.

چقدر دلم می گیرد که امروز خانه ی ما حوضی برای یک بهانه ی خوب کودکی، ندارد به ارمغان برای تو.

کاش می شد حوضی برای تو دست و پا کنم تا تو هم مثل مادرت روزهای کودکانه ات با آب زلال شود،    بهانه ی یک خنده ی دگر شود...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نجمه
24 آبان 91 11:00
خانه مادر بزرگم همیشه گرما داشت، یک کرسی با یک لحاف گنده و برای کودکی ما خیلی سنگین

یهو دلم اون روزا رو خواست، بابزرگم، با اون سینی کوچیکه که همیشه کنارش بود ، توش یه قندون، یه استکان کمر باریک واسه چایی و عینکش که روی قرآن بود

عاشقتم هیجان ، نوشته هات محشرن
وای دل منم خواست نجمه

رویا
28 آبان 91 13:11
سلام
با حوض موافقم خیلی خوبه
ُسلام عزیز دلم

مامان مری
29 آبان 91 15:58
سلام هیجان عزیزم
کاش اسم نازتو میدونستم تا قشنگتر برات مینوشتم
الهی که بحق علی اصغر امام حسین نی نی نازت بیاد و دل مامان عزیزو خاله مریمشو شاد کنه

برات از ته قلبم دعا میکنم هرچی زودتر کوچولوت بیاد
اصلا میخام نی نی هامونم باهم دوست باشن


مری عزیز دلم اسمم رو واست ایمیل میکنم عزیز دلم منم از صمیم قلب برای تو دعا میکنم و منتظر روزی هستم که بچه هامون واسه هم دوستای خوبی بشن من و تو هم کم کم داریم دو تا دوست صمیمی میشیم

yalda
29 آبان 91 16:17
عزیزم ، وقتی نوشته هاتو خوندم بی اختیار رفته بودم تو دوران زمان بچگی ... چقدر قشنگ نوشته بودی ... دوستت دارم عزیزم
بهترین روزهای کودکی رو برای فرزندت از خدا خواهانم یلدای عزیزم

مامان مری
2 آذر 91 10:26
سهلام خاله هیجان
نیستی عزیزم؟
دلم برات تنگ شده
این روزا و شبا یاد مام باش
عزیزم سفر بودم دل منم تنگ شده
خدا با ماست مطمئن باش عزیز دلم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد