پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

شوق

1391/9/6 14:33
نویسنده : mom_and_kid_momentss
374 بازدید
اشتراک گذاری

 صدای آمدن هایت در کوچه پس کوچه های زندگی ی مان طنین خوش آهنگی رقم زده است که می شود با آن شوق را نواخت ،هیجان را مزه مزه کرد و جا م های لذت را پر و خالی نمود.

این روزها از لابلای مارپیچ های خاکستری رنگم تنها تو میگذری و اندیشه های رنگارنگی که برای زندگی بخشیدن به تو در میان آنها شکل می گیرند، بزرگ می شوند و تپیدن های قبلم را پر رمق تر می سازند.

آمدنت را در سکوت نظاره می کنم، تا روزی که خودت قصد آمدن کنی، کاسه های صبرم را هر روز بزرگتر انتخاب می کنم تا مبادا لبریز شود تا مبادا بی طاقتم کند.

شوق روزهای با تو بودن، گذر این روزهای دلتنگی را بر من آرامتر می سازد.

شوق لمس گونه های پاک تو روح تازه می دهد کهنه اشتیاق جا گرفته در گوشه گوشه از وجود من.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان مری
7 آذر 91 17:45
عزیزممممممممممممممممم
چه با احساس بشه این جوجوی خاله با این مامان با احساسش
عاشورا خیلی یادت بودم هیجان جون
ایشالا زودی کوشولومون میادش
آمین
مری جونم قربونت برم که اینهمه مهربونی منم به یادت بودم اتفاقن

زندگی شیرین من
8 آذر 91 0:15
سلام مهربونم...
هیجان عزیزم امیدوارم هر چه زودتر به آرزوهای قشنگت برسی
سلام فاطمه جونم ایشالله همه با هممممممممم

رويا
9 آذر 91 16:21

خوش به حال ني ني كه انقدر قشنگ براش مي نويسي
ممنون عزیزم

ثمره
11 آذر 91 17:34
نجمه
13 آذر 91 12:49
نیلوفر
16 آذر 91 11:23
اون روز زود زود زود میرسه
همون روز دست هم و میگیریم و می رقصیم از شادی

مامان مری
19 آذر 91 15:22
هیجان عزیزم کم پیداس این روزا چراااااااااااااا؟
عزیزم اندکی دلگیرم روزهای قبل از اسمش و نبر رو که میدونی چه سخت میگذره منم تو این روزام

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد