پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

فریادهای من

1391/9/21 11:05
نویسنده : mom_and_kid_momentss
442 بازدید
اشتراک گذاری

فریادهای من این روزها

با سکوت پیوند خورده اند، آرام و بی صدا

گویی سالهاست فریاد، در من مرده است

فریادهای من این روزها، جور دیگری است از قدیم

رفته رفته

ساکت و آرام تر می شوند

پندارهای من در لابه لای شان غوطه ور می شود

ساکتش می کند

فریادهای من در گوشه ی سرد بغز من کز کرده اند

آرام و بی صدا

همچو شعله های آتشی خفته در زیر خاک

فریادهای من زیر سنگینی ی این سکوت حبس گشته اند

آرام و بی صدا

لب فرو بسته اند

گر زمان کمی بیشتر مرا جا زند

فریادهای من تا همیشه گوشه گیر این بغز باقی اند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

نجمه
21 آذر 91 11:15
هیجان جونم ، حالت کامل حال این روزهای منه ،

هیچی نمی تونم بگم

جز اینکه به قول خودت طاقت ........
طاقت بیار رفیق

مامان ساجده
21 آذر 91 11:20
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
چشم ایشالله تو همه مراحل موفق باشه

مامان نازی
21 آذر 91 13:30
گلم اصلا دوست ندارم ناراحت باشی. خدا در تدارک بهترین نعمتش برای تو هست پس در کمال ارامش و خوشحالی و دور از ناراحتی به اینده نزدیکی که خدا نعمتشو میخواد بهت عطا کنه فکر کن.
ولی الان بهترین فرصت برای توست که خودتو کامل کنی توی هر زمینه.الان من اصلا به هیچی نرسیدم .فقط درس خوندم همین. فردا دخترم به چیه من افتخار کنه؟
نازی عزیزم تو یه مامان عالی ای هستی اینهمه خودت و دست کم نگیرل دخترت به همه چیز تو افتخار میکنه

الناز(ممول)
22 آذر 91 13:14
سلام هیجان جونم
عزیز دلم
خوب من
مهربونم
ممنونم که همیشه شرمندمون میکنی و بهمون سر میزنی
من و نی نی خیلی دوست داریم
نی نی گفت بهت بگم کلی برات دعا کرده تا براش یه هم بازی بیاری
پس زود باش و دست بجنبون
از این به بعد هم شعر شاد بنویس
دنیارو هر جور ببینی همونجور پیش میره
خیلی دوست داریم
چشم الناز جونم رو حرف پسر تو نمیتونم حرف بزنم هر چی اون بگه شعر شاد هم چشم به زودی یه شعر واسه نی نی مینویسم اینجا که شاد شن




مهی
29 آذر 91 12:57
سلام هیجان جونم واقعا شرمنده که چندروزی نبودم.مشغول دوا و درمونم
حرف زدن با تو ارومم میکنه.حرفات به دلم میشینه.خیلی دوست دارم گلم
مهی عزیزم قربونت برمم چون حرف و درد همدیگه برامون آشناست خوب حس حرفهای همو میگیریم بهت قول میدم که کم کم روزای شیرین برات فرا می رسه

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد