پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

یک روز بدون نگرانی هایم

1391/9/16 9:53
نویسنده : mom_and_kid_momentss
1,011 بازدید
اشتراک گذاری

کاش یک روز می آمد که آن روز دیگر از ارتفاع نمی ترسیدم و همان روز سر و کله ی چارلی ی کارخانه شکلات سازی با آسانسور شیشه ای یش پیدا می شد و خودش سوار نمی شد و من بودم و آن آسانسور شیشه ای و یک جعبه شکلات واقعی و طبقه طبقه از این جایی که هستم بالا می رفتم و زیر پایم همه بزرگ ها کوچک و کوچک تر می شدند و من بالا و بالاتر می رفتم و وزن نداشتم و معلق می شدم و پا روی پایم می انداختم و روی هوا لم می دادم و شکلات می خوردم و زیر زیرکی پایین را نگاه می کردم و لبخند می زدم و بالا می رفتم و دور می شدم و دود نبود و ابر بود و زمین گرد بود و خدا نگاهم می کرد و قانونی وضع نمی شد و هیچ نبود که نگرانم کند و خوب و بد همان پایین جا می ماند و شکلات ها تمام نمی شدند و من بالا می رفتم و خدا برایم دست تکان می داد و از زمین فقط آبی ها و سبزهایش معلوم بود و آرام بودم و هیچ چیز نبود که نگرانم کند و دکمه بی نهایت آسانسور بی وقفه چشمک می زد و من لبخند می زدم و شکلات می خوردم و نگران نبودم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان نازی
16 آذر 91 9:59
سلام عزیزم از اهنگتون بینهایت خوشم امد لطف میکنی اسمشو بگی دانلود کنم؟ممنون گلم

عزیزم خواستم برات میل کنم نشد لطف کن ایمیلت و برام بفرست تا برات میل کنم

زندگی شیرین من
16 آذر 91 12:12
سلام هیجان عزیزم...خوبی گلم...
خبری ندارم واسه نوشتن...روزهام مثل همیشه تکراریه...
همینجور مثل باد میگذره دریغ از یه جابجایی...
مرسی گلم از اینکه به فکرمییییی
مطلب خیلی قشنگی نوشتی...
منم دوست دارم جایی باشم که
کسی کنارم نباشه...
تنهای تنها بدون هیچ اضطرابی
امان از این روزای تکراری هرچند به نظرم بی خبری یه جور خوش خبریه عزیز دلم . بنویس عزیزم نوشتن خیلی ادم و اروم میکنه

ثمره
16 آذر 91 19:47
عزیزم روزی خواهدرسیدکه نگران نخواهی بود.
انشالله به آرزوی قشنگت برسی مهربونم
اون روزیه که همه دوستای گلم بی دغدغه در ارامش باشن

الناز(ممول)
17 آذر 91 22:59
سلام عزیزم خوبی هیجان جونم
ممنونم که به ما سر میزنی عزیز دلم
وبلاگت خیلی قشنگه
راستی از این شکلاتا برا منم نگه دار منم دوس دارم
چشمممممم عزیزم

مامان نازی
18 آذر 91 10:34
سلام گلم فدای تو بشم.کیانا هم خوبه.استرس من که روز به روز داره بیشتر میشه در حدی که پاهام سست میشه پیش دکتر رفتن هم که پشت گوش میندازم حس میکنم این استرسها داره کم کم پیرم میکنه.
گلم ایمیلمو برات به صورت خصوصی فرستادم برات چند روز پیش.
شما خوبی عزیزم؟
عزیزمواست ایمیل کردم این آهنگ رو با موضوع هیجان . نازی خواهش میکنم قبل از هر چیز و هر کسی به خودت اهمیت بده چن بقای همه چیز به سلامتی و بقا تو بستگی داره عزیزم حالا سر فرصت بیشتر باهم حرف میزنیم

نجمه
18 آذر 91 10:57
واااااااااااااااااااااای هیجان

یعنی نوشتت هات شاهکاره دختر ، میخوام به جامعه ادبی کشور معرفیت کنم

بچه ها هیجان
هیجان بچه ها
وای نجمه یعنی این منم؟ که تو داری ازش تعریف میکنی؟ قربونت برمممممممممممم

نیلوفر
18 آذر 91 17:58
عزیزم من به عشق این آهنگ هر روز میام نیم ساعت صفحه تو باز میزارم و میرم.

دل نوشته هاتم که حررررررررررررف نداره. خیلی صمیمی مینویسی گیلییییییییی عزیزم
نیلوی مهربون الهی که این آهنگ رو به زودی بریزم رو سی دی و واسه نی نیه تو بیارم

مهی
19 آذر 91 17:57
سلام هیجان جونم
16 اذر تولدم بود خیلی دلم پره نمیدونم چرا اینقدر به اذر ماه حس خوبی داشتم اما......
مهی جون مبارکککککک عزیزم ببخشید که من نمیدونستم
مهی عزیزم میفهمم چی میگی منم ماه دیگه تولدمه و دقیقن همین حس و دارم و اگه بازم پوچ باشه خیلی غمگین میشم نمیدونم چی میخواد بشه مهی

mariana24
21 آذر 91 7:54
سلام هيجان عزيز از نوشته هاتون خوشم اومد با اجازه لينكتون كردم
ايشالا به زودي همه ي بي قراري ها و نگراني هات تموم بشه و جز خوبي چيزي تو زندگيت نباشه كه مجبور نشي دكمه ي بي نهايت آسانسور رو بزني
ممنون عزیزم

مامان نازی
21 آذر 91 9:55
سلام گلم خوبی؟
نیستی نگران شدم.حالت خوبه دوست خوبم؟
سلام نازی جونم دارم روزهای اخر این ماه رو مشمارم نگرانم تو چطوری کیانا جونم چطوره میبوسمتون

مامان نازی
21 آذر 91 13:01
فدای تو.خوبیم کیانا هم داره شیطونی میکنه.چرا نگرانی گلم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد