پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

تیک تیک تیک...

1391/9/22 15:07
نویسنده : mom_and_kid_momentss
375 بازدید
اشتراک گذاری

تیک تیک تیک... ثانیه ها در گذرند آرام مثل همیشه برای آنها تفاوتی نمی کند چه کسی چه چیز را در انتظار نشسته است همیشه کار خود را می کنند تیک تیک تیک... آرام آرام و در سکوت

گذر از این آخرین روزهای شمارش ثانیه ها یکی از سخت ترین گذرگاه های زمان است انگار، پای رفتن نیست تو را، اما خیال تا فردا و فردا های بعد هم رفته است و گاه در همه این اضطراب های پشت این انتظار گرده های امید پخش زمان می کند و تو آرزوهایت را می بینی که آمده اند بزرگ شده اند پا گرفته اند و زندگی جاری ی شان گشته است.

همیشه در زندگی گره های کوری هست که لذت باز شدن آنها را نخواهی چشید مگر حس دردناک کشیده شدن دندان هایت را روی آنها تجربه کنی و چه شیرین است لحظه باز شدن این کور گره های کهنه کار که با چیرگی دردهای گذشته بر خود را به دست باد می سپارند و باد به فراموشی و تنها لذت است و لذت و لذت که باقی است

در انتظار لمس این لذت، تیک تیک تیک های ثانیه را می شمارم آرام آرام آرام

تیک تیک تیک...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ثمره
24 آذر 91 1:00
فقط سکوت میکنم.


mariana24
25 آذر 91 15:45
هیجان عزیز از ته دل واست دعا میکنم که انشالا بزودی تموم گره های کور زندگیت باز بشه و روزی برسه که از تمام ثانیه های زندگیت کمال لذت رو ببری.
آآآآآاااامین
از اینهمه سخاوت و مهربانی دوستی خوبی مثه تو ممنونم الهی که هرگز با گره های کوری مواجه نشی عزیزم

معصومه
25 آذر 91 21:38
سلام هیجان خوبی عزیز.شما برای لمس این لذت آرام آرام ثانیه هارو می شمری اما لحظه هارو دوتایکی میشمرم تا انتظارم زود تموم.حتما میدونی چقد سخته این انتظار. به وب منم سر بزن.به خوبی وب تو نیست ولی باز ....
معصومه عزیزم چقدر حسه خوبیه وقتی میدونیم یه کسایی هستند که وقتی از سختیه یه چیز حرف میزنی تا عمق اونو میفهمن و درک میکنن . خوشحال میشم که وبت رو ببینم ممنون که دعوتم کردی عزیزم

ستایش
26 آذر 91 14:08
عزیزززززززز دلم الهی که تا چند روز دیگه مزه شیرین

باز شدن این گره کورت رو بچشی و تمام ثانیه های

زندگیت پراز شیرینی و لذت بشه الهی آمین
عزیزم به امید اون روزی هستم که چشمای همه دوستام رو غرق در شادی ببینم روزی که گره ای نمونده باشه که باز نشده باشه

فری مادر شوهر دخملت
26 آذر 91 15:14
هیجان عزیزم من مطمئنم این صبر و تحملی که داری خدا پاداشتو همین ماه میده عزیزم فقط یه کم دیگه صبر کن و استرس نداشته باش با اینکه میدونم سخته
قربون محمدم برم فریبا جون خدا رو شکر میکنم که همیشه صبر رو پشت همه چیز بهمون میده و این خودش نعمت بزرگیه

نیلوفر
26 آذر 91 20:34
گیلی خیلی دوست دارم عجیب در دلم خونه کردی. ولی از همینجا به فری نامرد پیغام میدم دختر من از اوناش نیست سرش هوو بیارنا خخخخخخخخخخخخخخخ


قربون دلت برم الهییییییییی خخخخخخخخخ اره راستی فری به تو اول قول داده بود خخخخخ

الناز(ممول)
27 آذر 91 10:13
هیجان خوشگله ایشالا همه چی به زودی درست میشه و با خبرای خوش میای
ایشالله عزیزم

مریم
28 آذر 91 12:12
تیک تیک تیک ..
باز شد دلبر .. چه لذتی هم داشت
مزه مزه کن .. از لحظه لحظه ش لذت ببر دلبرک زیبای من
مبارکت باشه این ثانیه های عاشقی پر ستاره
دوست دارم دوست دارم

رويا
28 آذر 91 14:12
سلام هيجانم
باز مي شه روزي جايي اين گره هاي كور
رویای عزیزمممم الهی و ربی من لی غیرک

نیلوفر
28 آذر 91 17:56
هیجااااااااااااااااااان عزیزم. خیلی خوشحالم که تیک تیک این ساعت برات خوش یمن بود. دیگه باید روزارو بشمری که لک لکا برات نی نی نازتو بیارن. مبارکه عزیزم.
عزیزمممممممممممممممممممممممم ممنونننننننن

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد