پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

روز تو

1395/6/4 0:14
نویسنده : mom_and_kid_momentss
452 بازدید
اشتراک گذاری

لحظه دیدار نزدیک است...

باز می لرزد دلم، دستم...

شهریور است و در دلم غوغای شیرینی به پاست، لحظه های خوب داشتنت، لحظه های خوب اولین آغوش گرم بودنت، لحظه های ناب بی تکرار آغاز مادر بودنم...

حال این روزهای خونه ی ما خوب است خوب خوب، حال این روزهای دل ما خوب است شرخوش سرخوش، خانه تزیین است، دل می خندد، تن می رقصد، روح پرواز کند، حال این روزهای ما خوب است خوب و گرم ، چهارم شهریور است روز تو، روز خوب بودنت...

صدای تپشهای قلبم را می شود شنید امروز، صدای خندیدن دلم را می شود شنید امروز، صدای بالهای زندگی ام را می شود شنید امروز، حال ما خوب است خوب، خانه غرق از بادکنک رنگی، گل سرخ... خانه ی امروز ما مدیون توست...

پریای من، آمدنت به زندگی مبارک است...

تولدت مبارک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

یلدا
9 شهریور 95 12:27
ماشالااا به این دختر ناز و قشنگ، نازنین جان تولد دختر ماهت مبارک باشه و بهترین آرزوها رو برای خودت و دختر قشنگت دارم . تولدت مبارک پریای نازنین
mom_and_kid_momentss
پاسخ
منونم یلدای عزیز و مهربانم ایشالله که خدا دختر گل و نازت رو براتون حفظ کنه
مریم مامان آیدا
14 شهریور 95 11:00
تولده پریا که اسمشم مثل خودش فرشته است مبارکککککککک تبریک به همه لحظه های خوبت نازنین عزیزم ایشالا تن نازش همییییییییییشه تندرست و سلامت و لبای غنچه اش همییییییییییشه بخنده
mom_and_kid_momentss
پاسخ
ممنون مریم مهربان از اینهمه لطف و مهربانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد