پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

تن پوش

1392/8/19 12:54
نویسنده : mom_and_kid_momentss
301 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم- پریای من- بوئیدن و لمس و شستن لباسای کوچولوی تو این روزا برای من و بابا یکی از لذت بخش ترین و دوست داشتنی ترین نعمت هایی ی که خدا نصیبمون کرده عزیزم. عاشق لباسای کوچولوی تو هستم مامان جان. بارها تو روز میرم سراغ لباسات و بغلشون می کنم و با چشمای بسته بوشون می کنم که به راستی بوی بهشت می دن بوی زندگی، بوی یه دنیایی که وقتی ذهن تجسمش می کنه پر شده از عشق و زیبایی. دوست دارم  ممنون مامان جان که کنارم هستی و دوست داشنی ترین چیزای زندگی رو بهم عطا کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

هانی
18 آبان 92 12:39
هیجاننننننننن عالی مینویسی خیلی زیباااااااااااا .منم عاشق پریا هستم خیلی نازه ماشاالله . انشاالله هر روزت قشنگ تر از روز قبلت باشه عزیزم.منو خیلی دعا کن نمدونم یادت هست قرار بود نی نی منم شهریوری بشه حالا پسرم یمخواد بهمن دنیا بیاد
عزیز دلم ایشالله که خدا همراه تو و نی نی گلت باشه ممنونم از لطفت

نیلوفر
19 آبان 92 10:36
چه عکس قشنگی. پریا خانوم دیگه بزرگ شده و واکسن هم که میزنه. انشااله همیشه سالم و سلامت باشه.
هیجان عزیزم نگران هیچی نباش. تو یه مادر نمونه و فوق العاده ایه. در این شکی نیست. همه زحماتی که پدر و مادرت برای تو کشیدن رو تو هم به بهترین نحو برای موفقیت و بزرگ شدن دخترت میکشی. تو این راه طولانی دست خدا به همراهت باشه.
نیلوفر دوست خوب من ازت بابات این همه محبت ممنونم تو دوست خوبی هستی همیشه هستی حتی وقتی من نیستم! خدا تو رو به اروزی قلبیت برسونه دوست خوب من ممنونم ازت واقعن میگم

شیما
19 آبان 92 15:10
عزیزممممممممممممم لباساشووووووووووووووووووووو
مانلی
20 آبان 92 1:50
چه عکس قشنگی
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:22
ای خددددددددددددااااااااااا چه لباسای خوشملی
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:22
اینا تو تن پریا خانوم چی میشن
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:23
چه اتاق خوشگلی درست کردین برا پرنسس خانوم
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 10:23
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت گفته و طلب دعای خیر داریم،ارادتمند شما آیسان و ماهان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد