پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

مهربانی

1395/2/12 23:24
نویسنده : mom_and_kid_momentss
468 بازدید
اشتراک گذاری

کودکی هایت را می نگرم، قد کشیده است. دست هایم را می فشاری، محکمتر شده است. صدایت را می شنوم، عوض شده است.

- مامان بعضی وقتها می خوام مامانت باشم تا برات مهربونی کنم.

- مگه مامانا مهربونی می کنن؟

- آره مامان نازنین من خیییییییییییلی مهربونی می کنه

- مهربونی چجوری؟

- بغلم می کنی، برام کتاب می خونی، دستام و می گیری باهام می رقصی، وقتی نمی خوام بیام حموم باهام بازی می کنی...

دخرک موخرمایی من، چقدر بزرگ به کوچکترین کارهای مادرت نمره داده ای. چقدر با سخاوت مرا مهربان در دلت جا داده ای، چه مهربان مادری هستی وقتی همه ی این مهربانی هایت را نثارم می کنی. چقدر صندوقچه دلت را از این کمترین های مادرت با عشق پر کرده ای، چقدر مهربانی در دلت بی ریا نقش بسته است...

پریای نازنینم! کی چه وقت چه زمان چه ساعت چه ثانیه بر من گذشته است که تو این همه بزرگ شده ای تا برای من مادری کنی آن هم مهربانانه و خالص.

پریای من، دلت را دوست دارم، اندیشه هایت را می ستایم...

وای بر من اگر مهربانی هایم را از تو دریغ کنم، وای بر من اگر یادم برود دلت برای همین کمترین های مادرت می تپد، وای بر من اگر یادم برود تو سخاوتمندی، تو دست به نمره ات بالاست باید هرچه دارم رو کنم نگران نمره دادنت نباشم فقط رو کنم داشته های مادری ام را، فقط زندگی کنم لحظه های مادر و دختری ام را...

پسندها (2)

نظرات (2)

مریم مامان آیدا
20 اردیبهشت 95 11:33
نازنین عزیزم سلام چقدر این دست نوشته ها زیباست اگر دخترکتت تونسته کوچکترین مهربانی های تو رو به زبان بیاره مادری داره که همین کوچکترین لحظه های قشنگ و به نگارش بیاره و برای مامانایی مثل ما که درگیر روزگاریم یاد آوری کنه که چشمامونو بیشتر باز کنیم به لحظه های قشنگ بودن جگرگوشمون. من متاسفانه نتونستم بخاطر شرایط مالی نسبتا سخت زندگیم کارمو از دست بدم و حسرت بودن با آیدا هر روز آزارم میده برام دعا کن خدا انرژی مضاعف بهم بده که بتونیم لحظه هایی رو که هستم برای دخترم بهترین باشم.
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام مریم عزیز من همین که داری برای بهتر شدن شرایط زندگی قدم بر میداری خیلی مهم و ارزشمنده ایشالله که آیدا هم بعدترها این مساله رو درک میکنه عزیزم موفق باشی آیدای خوشگلم هم قطعا به تو افتخار میکنه گلم
مامان خاطره
23 اردیبهشت 95 9:39
آفرین دختر مهربون و قدر شناس آفرین مامانی مهربون و با حوصله
mom_and_kid_momentss
پاسخ
سلام خاطره جونم حالت چطوره کجایی مادر جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد